וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את דנה קמחי

וואלה ברנז'ה

10.12.2015 / 8:40

היא סגנית העורכת של עכבר העיר ומאיימת להשתלט על ערים נוספות. וגם, לידיעת איתי סגל מ"ידיעות אחרונות", רז ישראלי מ-nrg וריטה גולדשטיין מ-mako - ראו כי פורגנתם

דנה קמחי. מנחה נופה, צילום מסך
דנה קמחי/צילום מסך, מנחה נופה

(צילום: מנחה נופה)

גיל: 29

מה בעצם אני עושה: ממלאת מקום סגנית עורכת האתר ועורכת פרויקטים מיוחדים. אני אחראית על ניהול שוטף של חברי המערכת והתכנים המוצפים ברחבי האתר, אחראית על תקציב, ניהול ועריכת פרויקטים מיוחדים של תוכן, כדוגמת תחרות פרסי עכבר העיר שנסגרת בימים אלה וגרמה בין היתר לקאט פייט משעשע במיוחד בין מירי פסקל והחינוכית (קחו יום חופש ותקראו את התגובות). בנוסף, אני מרכזת את כל שיתופי הפעולה עם העיריות השונות באתר ועורכת את מדורי עכבר תל אביב ועכבר ירושלים שמרכזים את כל אירועי התרבות בערים אלו. בקרוב נשתלט על עוד כמה ערים ואבלה פחות זמן עם החתול שלי.

השכלה: תואר ראשון בחינוך מיוחד בסמינר הקיבוצים.

תפקידים קודמים: עכבר העיר משמש כבית המקצועי והעיקרי שלי משנת 2007. הספקתי לעבור במקום מספר תפקידים, בהם עורכת ומפיקת מדור ילדים ואירועים מיוחדים, עורכת זירת ההטבות לגולשים, מפיקת מדור סרטים ועורכת עכבר כרטיסים. לאחר שלוש שנים עשיתי הפסקה לטובת לימודים, במהלכה ערכתי תוכן בחברה לקידום אתרים ועבדתי עם ילדים אוטיסטים.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: נתקלתי בהמון אנשים טובים בדרך. חייבת תודה ענקית לגדי להב היקר, לשעבר סמנכ"ל התוכן ועורך ראשי של אתרי קבוצת הארץ. בקדנציה השנייה בעכבר היתה זו טל לוין, העורכת הראשית והמנכל"ית של האתר, שידועה כחובבת חתולים מושבעת (מה ששכנע אותי סופית לחזור לאופן ספייס).

איפה את בעוד 5 שנים: משלבת בין תפקיד ניהולי בתחום החינוך המיוחד לאהבה שלי לכתיבה.

מה אוכלת לצהריים: אני לא בררנית, כל מה שאמא שלי שולחת בקופסאות פלסטיק עמידות למיקרוגל עושה את העבודה (חוץ מדגים ומאכלים מפוצצי שום).

פרגני למתחרים: אפרגן לכמה אנשים מוכשרים בתעשייה שאני אוהבת לעקוב אחריהם - איתי סגל מ"ידיעות אחרונות", רז ישראלי מ-nrg, ריטה גולדשטיין מ-mako ואנשי הדיגיטל של "רשת".

  • עוד באותו נושא:
  • עכבר העיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully