וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

11.12.2015 / 9:02

עורכת חדשה ל"חי בלילה" של קשת • מי עוזב את "ישראל היום" ל"היום שהיה" בערוץ 10 • ומי תערוך את מגזין "הורים וילדים" תחת הבעלים החדשים • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

חילופים ב"חי בלילה" של זכיינית ערוץ 2 קשת. את תוכנית הלילה בהגשת נדב בורנשטיין, שצפויה לשוב בקרוב למסך, תערוך שני אבו - כך נודע לוואלה ברנז'ה. היא תחליף בתפקיד את נדב פיאניק, שמונה לסגן עורך תוכנית התחקירים של הזכיינית "עובדה". אבו, בת 26, עבדה בארבע השנים האחרונות בערוץ 10, במהלכן שימשה כעורכת משנה בתוכנית "לילה כלכלי", רכזת כתבים במהדורת החדשות המרכזית ובשנה וחצי האחרונות ערכה את התוכנית "הכול כלול". לפני כן ערכה את "עושים צהריים" בהגשת יעל דן בגלי צה"ל.

שינויים גם בתוכנית הלילה של ערוץ 10 "היום שהיה", בהגשת גיא זהר: מעוז קורן ישמש כעורך משנה בתוכנית בעריכת זאב חספר. קורן עובר לבית הוורד אחרי 3.5 שנים ב"ישראל היום", במהלכן שימש כעורך בדסק החדשות. לפני כן שימש כעורך בתוכנית הבוקר של קשת.

גברים, גברים אבל בעריכת נשים: נאווה מרקו מונתה לעורכת ערוץ הגברים של האתר MAKO מבית קשת. מרקו תחליף את איתי פורת שיעבור למחלקה המסחרית באתר.

חילופי עורכים גם במגזין "הורים וילדים". גייל זאבי ציבלין תשמש כעורכת המגזין לאחר שחברת ציבלין תקשורת צעירים של אורן ציבלין, רכשה את השליטה מידי קבוצת תכלת. מלבד "הורים וילדים" ומגזין "מעריב לנוער" שאותו רכש לפני כשלושה חודשים, יעבור גם המגזין "מעריב לילדים" לשליטתו של ציבלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully