וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב דווקא אוהבים את אנה

וואלה ברנז'ה

13.12.2015 / 12:05

הצלחה למחלקה הבינלאומית של אולפני הרצליה שמכרה את סדרת הטלוויזיה הישראלית "לאהוב את אנה" לאולפני "סוני" בארצות הברית. בערוץ 10, בו שודרה הסדרה אשר זכתה לאחוזי צפייה נמוכים, מברכים

לאהוב את אנה. דודי מוסקוביץ,
לאהוב את אנה/דודי מוסקוביץ

הצלחה נוספת למחלקה הבינלאומית של אולפני הרצליה ולשוק הדרמות הישראלי בכלל. סדרת הדרמה "לאהוב את אנה" ששודרה בעבר בערוץ 10 נמכרה בימים אלה לאולפני סוני בארה"ב שיעבדו את הסדרה לשוק האמריקאי. את עסקת המכירה ניהלה המחלקה הבינלאומית של אולפני הרצליה שבראשה עומדת טליה שחר.

את העיבוד האמריקאי לסדרה תכתוב תרזה רבק, יוצרת הסדרה "סמאש", שעסקה באחורי הקלעים של הפקה העוסקת בחייה של מרלין מונרו, ושודרה בין היתר בישראל במסגרת ערוצי הכבלים של "הוט". את הסדרה תפיק ג'יימי טארסס, שהפיקה בין השאר את הגרסה האמריקאית של "סברי מרנן".

"לאהוב את אנה", הזמינה לצפייה חינם בוואלה! VOD, היא סדרה נוספת של אולפני הרצליה שנמכרה לחו"ל. לפניה נמכרה הסדרה "תמרות עשן" לרשת NBC, ולמפיקים באנגליה ובצרפת, והסדרה הקומית "ישראל" ששודרה בערוץ 10 ונמכרה גם כן ל"סוני" בארצות הברית.

הסדרה "לאהוב את אנה" שודרה בערוץ 10 במשך שתי עונות, בשנים 2008-2010 וקיבלה נתוני רייטינג נמוכים של אחוזים בודדים. היא עסקה במערכת היחסים הנוצרת בין אלמן מזדקן, תושב קיבוץ, לבין בחורה צעירה ואפופת מסתורין מאוקראינה אותה הכיר ברשת האינטרנט ומגיעה בעקבותיו לישראל. הקשר ביניהם מצית מתיחות בין האב לילדיו, ובין המשפחה לשאר חברי הקיבוץ. את הסדרה כתב וביים ציון רובין, ושיחקו בה משה איבגי, יאנה גור, עפר שכטר, דניאלה קרטס, יואב דונט ויואב רוטמן.

בימים אלה מתקיים שיתוף פעולה מחודש בין רובין לאולפני הרצליה, במסגרתו מופקת הסדרה "התאג"ד", סדרה מרובת פרקים שכותב ומביים רובין, המיועדת לשידור ב- YES.

מנהלת הפעילות הבינלאומית של אולפני הרצליה, טליה שחר: "המחלקה הבינלאומית של אולפני הרצליה משתפת פעולה באופן שוטף עם גורמים בעולם המזהים את הפוטנציאל של הסדרות והפורמטים שלנו, כמו "לאהוב את אנה", שהיא אחת הסדרות היפות והמקוריות שנראו על מסך הטלוויזיה בשנים האחרונות. הסיפור שעומד בבסיסה נוגע בסופו של דבר בליבו של כל צופה, ישראלי או אמריקני. בימים אלה אנו נמצאים בתהליכים לגבי שיווק סדרות נוספות שלנו בארה"ב ולשותפים גלובליים, וממשיכים לפתח רעיונות לשוק המקומי והבינלאומי".

מערוץ 10 נמסר כי "אנו שמחים שהסדרה האהובה זוכה להצלחה גם בשוק הבינלאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully