וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עיתונאי הפקה בערוץ 1: לא לשתף פעולה עם התאגיד

15.12.2015 / 10:15

למרות ההכחשות מצד משרד התקשורת, עובדי רשות השידור חוששים שהתאגיד לא יצליח לקום בעוד שלושה חודשים והרשות תפורק לטובת שידורי ניסיון. היום הורה הוועד לעובדים: "להפסיק את שיתוף הפעולה במסירת מידע וחומרים אחרים"

רשות השידור מסך. ShutterStock
העובדים מחכים למו"מ/ShutterStock

עיתונאי רשות השידור שחוששים מכך שהרשות תפורק לטובת שידורי ניסיון עוד בטרם יוקם תאגיד השידור הציבורי, הודיעו כי יפסיקו לשתף פעולה עם אנשי התאגיד.

במשרד התקשורת אמנם מצהירים כי לא יהיו שידורי ניסיון ברשות השידור החדשה, אבל העובדים לא השתכנעו. הבוקר (שלישי) הורה יו"ר ועד עיתונות הפקה בטלוויזיה מיקי קליין, שלא לשתף פעולה עם התאגיד החדש. "נוכח הכוונה לאפשר לתאגיד החדש לערוך שידורי ניסיון במשך שנתיים, ובכך לאפשר את סגירת רשות השידור לפני הקמת תאגיד השידור הישראלי החדש, בניגוד מוחלט לרוח החוק ולחוק, מורה ועד עיתונות הפקה בטלויזיה לעיתונאים להפסיק לאלתר את שיתוף הפעולה במסירת מידע וחומרים אחרים עם עובדי ומנהלי תאגיד השידור הישראלי החדש", הודיע קליין לעובדים והוסיף כי הדברים בתוקף עד שתינתן הודעה רשמית על ידי גורם מוסמך לפיה "אין שחר לדברים ואין כוונה לסגור את השידור הציבורי".

את מכתבו חתם קליין בדרישה ממשרדי האוצר והתקשורת להיכנס למו"מ עם האיגודים המקצועיים בנוגע למספר העובדים שישתלבו בתאגיד החדש כפי שסוכם.

בנוסף, הבהיר לעובדים יו"ר ועד הנדסה טלוויזיה, משה שגב, כי "ההוראה של אי שיתוף פעולה שחלה על עובדי ומנהלי ההנדסה שניתנה לפני שישה חודשים לא השתנתה ואני מדגיש שוב בגיבוי ההסתדרות שאין לשתף פעולה עם אנשי התאגיד החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully