וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיטורים בגלובס: העובדים יוצאים למאבק

16.12.2015 / 13:02

היום התקיימה אסיפת עובדים שבמהלכה נחשפו ממדי הקיצוצים: 60 עובדים יפוטרו, כמחצית מהם עיתונאים ועורכים - כך נודע לוואלה ברנז'ה. התוצאה: ועד וארגון העיתונאים קיבלו מנדט להכריז על סכסוך עבודה

עיבוד תמונה. גלובס, עיבוד תמונה
המאבק מתחיל. "גלובס"/עיבוד תמונה, גלובס

עובדי גלובס קיימו היום (רביעי) אסיפה לקראת הקיצוצים הדרמטיים הצפויים בעיתון. במהלך האסיפה התבררו הממדים: 60 עובדים יפוטרו, כמחצית מהם עיתונאים, עורכים ועובדי מערכת.

כפי שפורסם אתמול בוואלה ברנז'ה, במסגרת הקיצוצים בעיתון יאוחדו המוספים היומיים "גלובס" ו"גלובס הערב" ומגזין התקשורת והפרסום "פירמה" ייסגר. בעיתון מסרו בתגובה לדיווח כי "העיתון מחזק מעתה את המיקוד בנושאי כלכלה, פיננסיים ועסקים, לאחר שבשנים האחרונות עסק במנעד רחב של נושאים".

בשלב זה יכנסו נציגי העובדים למו"מ מרתוני עם הנהלת העיתון שיחל היום וימשך מחר, בניסיון לצמצם את היקף הפיטורים. בנוסף, ידרשו העובדים כי חלק מהכסף שיחסך לעיתון בעקבות הקיצוצים יוחזר לעובדים באמצעות קרנות השתלמות ושיפור תנאי ההעסקה.

מתברר כי השיחות בין ההנהלה לעובדים החלו לפני מספר חודשים, אולם כעת הגיעו ליישורת האחרונה לפני הביצוע בפועל. בתוך כך קיבל הארגון וועד העיתונאים גיבוי מהעובדים להכריז על סכסוך עבודה, אולם טרם הוחלט האם ומתי להכריז על כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully