וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

18.12.2015 / 10:02

תוכנית חדשה לגיל ריבה בערוץ 10 • סבב מיקרופונים ברשת ב' • עורכים חדשים ללייט נייט של אסף הראל • ופרידה אחת עצובה מ"לונדון את קירשנבאום" • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

תוכנית חדשה לגיל ריבה בערוץ 10, עד לפני שנה מגיש "פוטו ריבה" באותו ערוץ - כך נודע לוואלה ברנז'ה. התוכנית צפויה לעלות בעוד כחודש בימי שישי, ולהחליף את "מה נסגר" עם רועי בר נתן שתצא לפגרה. כהרגלו יראיין ריבה סלבס, אלא שהפעם הוא יעשה זאת בליווי סטטוסים מהפייסבוק, ציוצים מהטוויטר ושאר עזרים דיגיטליים מעולמו של המרואיין. בינתיים אין שם לתוכנית, אבל יש מפיקות: דנה עדן ושולה שפיגל.

ועוד בערוץ 10: ירון ניסקי חוזר לאסף הראל. ניסקי שלפני כעשור היה הכותב הראשי בתוכנית "כל לילה" של הראל, ישמש כעורך הגרסה החדשה של תוכנית הלילה. ניסקי כתב את "המופע של רד בנד" ושימש ככותב ראשי ב-HOT קומדי סנטר. הוא יערוך את הלייט נייט לצדו של עידו רוזנטל, שגם הוא שימש ככותב בתוכנית של הראל בגלגול הקודם. כמו כן, היה רוזנטל בין הכותבים של הסדרה "היהודים באים" ושל "אומרים שהיה פה" עם יהונתן גפן.

בעקבות גל פרישת העובדים מרשות השידור, שינויים גם ברשת ב': זאב שניידר שבשלוש השנים האחרונות משמש ככתב יחסי העבודה, החל לסקר את תחום הרווחה במקומה של פאר-לי שחר, שתתמקד בהגשת "צבע הכסף" ועריכת תוכניות ברשת ב'. את שניידר מחליף שרון עידן, הכתב הכלכלי בתל אביב, שאחראי מעתה גם על תחום יחסי העבודה.

עוד ניפגש גולן

את הכנס השלישי של כתבי חיפה והצפון "מחוץ לבועה", שמתוכנן לסוף חודש ינואר, תנחה ראדה זועבי - כך החליטה הוועדה המארגנת הכוללת את העיתונאים אלי לוי מחדשות 10, דניאל סיריוטי מישראל היום, נעה שפיגל מהארץ ודורון שפר מרשת ב'. זועבי משמת כמנכ"לית אתר החדשות הערבי בוקרא.נט וכיו"ר עמותת שני עמים מולדת אחת.

ונסיים בפרידה: אחרי 6 שנים אלינור דוידוב נפרדת ממערכת "לונדון את קירשנבאום" של חדשות 10. דוידוב החלה את דרכה במערכת כתחקירנית, בהמשך מונתה לתפקיד עורכת משנה ובשנה האחרונה שימשה כעורכת התוכנית פעם בשבוע. דוידוב: "אני מסיימת תקופה מאוד ארוכה ויפה, שבה התחלתי בתוכנית מלמטה והגעתי הכי למעלה שאפשר. היה לי העונג לעבוד עם שני הענקים הכי ענקיים בטלוויזיה הישראלית ועם צוות הכי טוב שיש. בכלל, ערוץ 10, על כל הקשיים שעבר הוא אחד המעסיקים הישירים והטובים בתקשורת הישראלית. מאז שגולן יוכפז הגיע הוא שידרג את מערכת החדשות ואני בטוחה שדרכינו עוד יצטלבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully