וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלקת החדשות בגל"צ: גם המנהל בפועל עוזב

20.12.2015 / 14:11

אחרי ספי עובדיה: גם המנהל בפועל של מחלקת החדשות בגלי צה"ל, דן שחורי, ביקש לסיים את תפקידו. שחורי שעוזב לטובת התמחות במשפטים יישאר בתפקיד עד לבחירת מנהל מחלקה

דן שחורי. יח"צ, באדיבות המצולמים
"תודה לספי שהחזיר אותי הביתה". דן שחורי/באדיבות המצולמים, יח"צ

המנהל בפועל של מחלקת החדשות בגל"צ, דן שחורי, עוזב את תפקידו לטובת התמחות במשפטים. שחורי יפרד מהתחנה הצבאית שטרם מצאה מחליף לספי עובדיה, אשר עזב את התפקיד לפני כחמישה חודשים כדי להצטרף לחדשות 10.

שחורי, בן 27, ששימש בתפקיד המנהל בפועל בשנה וחצי האחרונות, מילא את מקומו של ספי עובדיה כראש מחלקת החדשות בתחנה. הוא בוגר התחנה, וחזר אליה לפני כשנתיים לתפקיד סגנו של עובדיה לאחר שעבד בכלי תקשורת שונים ושימש בין היתר כמנהל מערך הדיגיטל של שר האוצר לשעבר יאיר לפיד.

במקביל לתפקידו הניהולי, משמש שחורי כעורך התכנית של ירון דקל ועמית סגל בימי חמישי בגל"צ. שחורי ביקש לעזוב לצורך התמחות במשרד גולדפרב זליגמן בראשותו של עו"ד אלי זוהר, שתוכננה עוד טרם עזיבתו של עובדיה. אולם הוא ימשיך למלא את מקומו של עובדיה עד לבחירתו של מנהל חדשות חדש.

דן שחורי מסר לוואלה ברנז'ה: "התקופה שבה שימשתי כמנהל וסגן מנהל של מחלקה גדולה ומשמעותית הייתה מלמדת ומספקת, באמצעות ההון האנושי המשובח, שמייצר את התמהיל המקסים של צעירים וותיקים, אזרחים וחיילים, מצליחה גל"צ לייצר תוכן עיתונאי, חי ובועט תוך הכשרת העיתונאים הטובים בישראל. אני אתגעגע לאנשי מחלקת החדשות, מאחל לכל אוהביי משפחה שכזאת. אני רוצה להודות למפקד גלי צה"ל ירון דקל ממנו למדתי המון, ולספי עובדיה, שהחזיר אותי הביתה והפך לחבר יקר".

ירון דקל מפקד גלי צה"ל, מסר: "בחודשים האחרונים הוביל שחורי בהצלחה רבה את העשייה הניהולית והסיקור העיתונאי הנרחב עקב גל הטרור. מדובר באיש מקצוע איכותי, לא מתפשר בעל חושים טובים, מהדור הצעיר של בוגרי גל"צ שמוכיחים את איכותם ומקצוענותם. אני בטוח ששחורי יצליח מאוד גם בקרירה החדשה שבחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully