וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי רשות השידור: עוצרים תשלומים לספקים

20.12.2015 / 15:24

עובדי הדירוג המשולב מצטרפים לשאר הוועדים ויוצאים למאבק בעקבות שינוי שיטת רישום הנוכחות: לא יועברו תשלומים לספקים, לא יפקידו כספים באגף הגבייה ולא ישתפו פעולה עם אנשי התאגיד

הפגנת עובדי רשות השידור. צילום: באדיבות עובדי רשות השידור, מערכת וואלה! NEWS
לא עובדים עם התאגיד. עובדי רשות השידור/מערכת וואלה! NEWS, צילום: באדיבות עובדי רשות השידור

עובדי רשות השידור הודיעו כי יפסיקו לשתף פעולה עם הנהלת רשות השידור ויעצרו תשלומים לספקים, זאת בתגובה לשינוי נהלי העבודה במסגרת הפירוק, בהם שינוי שיטת רישום הנוכחות.

היום (ראשון) קיים ועד עובדי הדירוג המשולב אסיפת מחאה בבניין רשות השידור, שבה השתתפו דורון קרני מחזיק תיק רשות השידור בהסתדרות, עופר ברקוביץ' סגן ראש עיריית ירושלים המחזיק בתיק הכלכלה והתעסוקה, ח"כ אורן חזן ונציגי העובדים.

אסיפת העובדים נערכה לאחר שהמשנה למנכ"ל רונית בראון-קניס, הודיעה כי ההנהלה חזרה בה מדרישתה לחייב עיתונאים לחתום על שעון נוכחות, אולם השינויים הנוגעים לבדיקת נוכחות עובדי הדירוג המשולב לא ישתנו.

"לאחרונה אנו חווים ביתר שאת צעדים חד צדדים מטעם ההנהלה הנוכחית וקברניטי התאגיד החדש, הפוגעים אנושות בזכויות העובדים לרבות פגיעה בכבוד העובד וחירותו ויש בהם משום התעמרות בעובדי רשות השידור באשר הם", הודיע אבי חיים, יו"ר ועד הפעולה.

לטענת העובדים ,ההנהלה החדשה ובראשה המנכ"ל ברי בר ציון, מבצעים שינויים ברשות השידור מבלי להיוועץ עם
עם ההסתדרות ועם נציגי העובדים ונוטלים סמכויות ממנהלים ברשות שאותם הם מעבירים למנהלים ונושאי משרה בכירים שהתצטרפו באחרונה לרשות. כמו כן טוענים העובדים כי טרם נפתח המו"מ לקראת הקמת תאגיד השידור הציבורי החדש.

לנוכח הדברים הורה חיים למאות עובדי הדירוג המשולב, רדיו, גבייה ומטה טלוויזיה, שלא לשתף פעולה עם ההנהלה הנוכחית ועם גורמים מהתאגיד החדש. כמו כן, העובדים ששייכים בין היתר למחלקות הכספים והגבייה, לא יספקו תשלומים לספקים חיצוניים, לא יפקידו כספים בסניפי אגף הגבייה, לא יעניקו מענה בסניפי אגף הגבייה.

בכך מצטרף ועד עובדי הדירוג המשולב לוועדים נוספים שהודיעו במהלך השבוע כי לא יישתפו פעולה עם אנשי התאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully