וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנגו ללא עורכים: הטעות המביכה של גלריה

21.12.2015 / 13:39

לפי מוסף התרבות של הארץ, קוונטין טרנטינו ממחזר בסרטו החדש את סרטו הקודם, ג'אנגו ללא מעצורים, וכך גם את תפקידו של סמואל ל. ג'קסון כנוקם בלבנים. אז מה אם בסרט הקודם ג'קסון בכלל היה משרת נאמן, ומי שנקם היה שחקן שחור אחר, ג'יימי פוקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחמאה על הראש. שער גלריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמואל ל. ג'קסון הוא אחד השחקנים האהובים על קוונטין טרנטינו. הוא שיחק דמות בלתי נשכחת ב"ספרות זולה" אך מילא תפקידים גדולים יותר ופחות גם ב"ג'קי בראון", "להרוג את ביל 2", "ממזרים חסרי כבוד" (כמספר), "ג'אנגו ללא מעצורים", "שמונת השנואים" החדש ואפילו ב"רומן על אמת", שאת תסריטו כתב הבימאי הוותיק. ריבוי הדמויות שגילם השחקן השחור הוותיק בלבל ככל הנראה את כתבת גלריה, נטע אלכסנדר, שדיווחה על הקרנת העיתונאים של "שמונת השנואים", ואת עורכי גלריה.

אלכסנדר כתבה היום (שני) בשער המוסף כי כמו בג'אנגו ללא מעצורים, "בשני הסרטים ג'קסון מגלם גבר שחור שיוצא לנקום בלבנים", והשורה הזאת אף העניקה לכתבה את כותרתה – "טרנטינו שוב שולח את סמואל ל. ג'קסון לנקום בלבנים". אלא שבג'אנגו ללא מעצורים מגלם ג'קסון בכלל את המשרת השחור והנאמן של האדון הלבן, בעוד מי שנוקם בלבנים את שחקן שחור אחר, ג'יימי פוקס. למרבה האירוניה, בכתבה שבה נופלת טעות בין שני שחקנים שחורים, מוחה אלכסנדר על כך "שהעיסוק של הסרט בגזענות נותר שטחי למדי".

מגלריה נמסר בתגובה לדברים: "אכן נפלה טעות, שתוקנה בגרסה הדיגיטלית. תיקון יופיע גם במהדורה המודפסת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully