וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר VS אורלי וגיא על רקע פרשת שלום

21.12.2015 / 14:28

הבוקר כינתה אורלי וילנאי את עמיתה לערוץ רביב דרוקר: "עוף דורס" וטענה כי פרסם שקרים עליה ועל בן זוגה גיא מרוז. דרוקר השיב מלחמה: "העיתונות שלהם היא לא ממש הדבר שהייתי מלמד בבתי ספר לעיתונות"

רביב דרוקר. רונן פדידה, מערכת וואלה! NEWS
מספיק קטטות גם ככה. דרוקר/מערכת וואלה! NEWS, רונן פדידה
וילנאי: "איש לא שלח אותנו, לא תקפנו/ איימנו/ או כל שטות אחרת, ואם השר עשה עשירית ממה שנטען שעשה — עליו לשלם מחיר כבד. את הדין חורץ בית המשפט ולא עופות דורסים בתקשורת"

עימות מתוקשר בין טאלנטים של ערוץ 10, על רקע פרשת סילבן שלום. מצד אחד: אורלי וילנאי שפתחה במתקפה בעיתון "הארץ" ומהצד השני: רביב דרוקר שהסיר את הכפפות וחבט בחזרה בפוסט שפרסם בבלוג שלו.

הבוקר הופיע בעיתון הארץ טור של וילנאי, המגישה יחד עם בן זוגה את תוכנית הבוקר "אורלי וגיא" בערוץ 10. בטור שקיבל במהדורה המודפסת את הכותרת "עופות דורסים בתקשורת" ו"העוף הדורס דרוקר" באתר הארץ, תקפה וילנאי את דרוקר, עיתונאי חדשות 10, המגיש באותו הערוץ את "המקור".

"כמה קל לירות מלים, לדרוך על גופה ולוודא הריגה כשאתה עיתונאי. אתמול פורסם כאן מאמר של רביב דרוקר תחת הכותרת 'לך הביתה סילבן'. בין היתר נפרסו בו שקרים על אודותי ועל אודות אישי גיא מרוז. דרוקר ביקש ליצור את הרושם, כאילו גיא ואני הילכנו אימים על נשים הקשורות לפרשת סילבן שלום", כתבה וילנאי.

"הנה העובדות: דרוקר כתב, כי תקפתי את מ', המתלוננת הראשונה בתקופת ההתמודדות של שלום על נשיאות המדינה. לא תקפתי, לא דיברתי, איני מכירה אותה, גם לא את שמה. פירסמתי פוסט בפייסבוק, שבו הבעתי דעה על האחריות של נשים להתלונן בזמן אמת", היא ממשיכה ומוסיפה: "דרוקר כותב שהנשים החדשות אינן מתלוננות כביכול בגללי. נו, באמת. והוא גם מכפיש את גיא: 'העיתונאי גיא מרוז שאל לפתע מתלוננת מרכזית... שאלה תמימה על הקיר שלה בפייסבוק', ורומז רמז עבה כעובי שקריו על כך שגיא רצה להפלילה ולהבהילה. בהכירה את קשרי החברות שלנו עם שלום, כותב דרוקר, הבינה המתלוננת, שזה מסר מהשר שלום".

את הטור מסיימת וילנאי ב"איש לא שלח אותנו, לא תקפנו/ איימנו/ או כל שטות אחרת, ואם השר עשה עשירית ממה שנטען שעשה — עליו לשלם מחיר כבד. גם גיא וגם דרוקר סבורים שעל שלום להתפטר. אבל לא הם יחליטו, ואת הדין חורץ בית המשפט ולא עופות דורסים בתקשורת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"דבר לגיטימי, אם הוא היה נעשה במינימום של מקצועיות". אורלי וגיא/מערכת וואלה!, צילום מסך

"דרשה בצרחות להתייצב באולפן"

דרוקר: "אני לא הייתי משמש עד אופי במשפטו של שלומי לחיאני, כפי שוילנאי עשתה. לא הייתי נכנס לקשרי חברות עם ג?ודי וסילבן כפי שוילנאי ומרוז עשו ובוודאי שלא הייתי עומד מאחורי הכתבה הנוראית שלהם שניסתה להציב סימני שאלה על הרשעת קצב"

כמה שעות אחר כך פרסם דרוקר תגובה בבלוג שלו: "אני לא הייתי משמש עד אופי במשפטו של שלומי לחיאני, כפי שוילנאי עשתה. לא הייתי נכנס לקשרי חברות עם ג'ודי וסילבן כפי שוילנאי ומרוז עשו ובוודאי שלא הייתי עומד מאחורי הכתבה הנוראית שלהם שניסתה להציב סימני שאלה על הרשעת קצב", כתב בכותרת המשנה.

"פרסמתי אתמול בהארץ שקרא לסילבן שלום לפרוש מהחיים הפוליטיים. על הדרך הסברתי למה מתלוננות פוחדות להתלונן. כשהראשונה התלוננה נגד שלום, כתבתי, אורלי וילנאי הייתה בין אלו שתקפו אותה ובן זוגה כתב לפתע הודעה על קיר הפייסבוק של מתלוננת מרכזית אחרת בסיפור הזה", כתב דרוקר, "אתמול בבוקר גיא מרוז סימס שהוא יתבע אותי אם לא אתנצל מיד. בצהריים התקשר עורך דין מטעמם של וילנאי ומרוז. אמר שהוא רוצה למנוע תביעה ואולי אוכל להיפגש איתם. האמת, לא האמנתי שהזוג רוצה לפתוח את העניין הזה והרגשתי שהייתי מאוד מתון בכתיבתי. ניסיתי להבין מעורך הדין איזו עובדה במאמר הייתה שגויה. לא קיבלתי תשובה. הסכמתי להיפגש, אבל לא יצא. הבוקר מתפרסם בהארץ מאמר התגובה של וילנאי תחת הכותרת "'השקרים של דרוקר'".

"באמת שלא היה לי עניין להתכתש עם הזוג. הם משדרים בערוץ 10 ויש לי די קטטות גם ככה. זה לא סוד שהעיתונות שלהם היא לא ממש הדבר שהייתי מלמד בבתי ספר לעיתונות. אני לא הייתי משמש עד אופי במשפטו של שלומי לחיאני, כפי שוילנאי עשתה. לא הייתי נכנס לקשרי חברות עם ג'ודי וסילבן כפי שוילנאי ומרוז עשו ובוודאי שלא הייתי עומד מאחורי הכתבה הנוראית שלהם שניסתה להציב סימני שאלה על הרשעת קצב, דבר לגיטימי, אם הוא היה נעשה במינימום של מקצועיות", ממשיך דרוקר.

בהמשך טוען דרוקר שעורכת דינה של המתלוננת סיפרה במשטרה כי "בתחילת חודש אפריל, המועד המדויק אינו זכור לי, התקשרה אליי לטלפון הנייד העיתונאית אורלי וילנאי מהתוכנית 'אורלי וגיא' ובמשך דקות ארוכות צרחה עליי צרחות אימים, הכפישה את המתלוננת, אמרה את שמה והעבירה מסרים מאוד מאיימים כמו 'לא עושים דבר כזה', 'זה לא יעבור לסדר היום', 'איך את מעיזה לייצג אותה'. רק אחרי דקות ארוכות שבהן היא צעקה בצורה ממש אלימה וגידפה את המתלוננת באוזניי, רק אז היא נזכרה לומר לי כי היא מכירה אישית את סילבן ושהוא בחיים לא היה עושה דבר כזה".
בהמשך, כותב דרוקר, ציינה עורכת הדין כי מטרת השיחה הייתה "לרפות את ידיי מלייצג את המתלוננת זה השתמע מדבריה המסר היה שחבריו של סילבן בתקשורת, כמוה, לא יעברו על העניין לסדר היום וינקמו בה" והוסיפה כי וילנאי "אמרה שעצם הגשת התלונה היא מעשה שלא ייעשה וזה לא יעבור לסדר היום. היא דרשה ממני בצרחות להתייצב באולפן שלה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יוסי ורשבסקי. צילום: גיא קרן,
מחכים למבוגר האחראי. יוסי ורשבסקי/צילום: גיא קרן

יוסי ורשבסקי ביקש להמתין לשובו

אורלי וגיא: "לבקשת מנכ"ל ערוץ 10, ששוהה בחו"ל, אנחנו נתפקד כמבוגר האחראי. לא נפרסם כרגע דבר"

בשעות הערב הוסיפו אורלי וגיא תגובה בדף הפייסבוק של התוכנית, ובה טענו כי לבקשת מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי, השוהה בחו"ל, החליטו להשהות את העימות.

"עוד דרוקר אחד ודי", כתבו השניים, "חברים יקרים, אתם בטח עדים למסע ההכפשות שמנסה לנהל נגדנו רביב דרוקר בשעות האחרונות. לפי בקשת מנכ"ל ערוץ 10, ששוהה בחו"ל מסיבות משפחתיות לא פשוטות, אנחנו נתפקד כרגע כמבוגר האחראי, לא נפרסם כרגע דבר וכאמור נחכה לשובו של יוסי ורשבסקי לארץ. את הדברים נברר בבית המשפט".

"חשוב לנו להדגיש שלא התקיימה שיחת איומים מול עורכת הדין רוני אלוני סדובניק", הם הוסיפו, "וכל מה שצוטט כאילו נאמר לכאורה הוא שקר וכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully