וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלטון רכשה את כל זכויות הליגה האנגלית: גם התקצירים חוזרים אליה

22.12.2015 / 13:07

הליגה האנגלית בכדורגל תשודר שלוש עונות נוספות בערוצי ספורט 1. צ'רלטון רכשה גם את זכויות השידור עבור התקצירים, שבה החזיק ערוץ ONE. הערב ייסגר מכרז מנהלת הליגה: לראשונה, אחרי שש שנים רשות השידור לא התמודדה במכרז למשחק המרכזי

רויטרס

חברת צ'רלטון שבשליטת אלי עזור, זכתה במכרז לזכויות השידור של משחקי הליגה האנגלית לשלוש עונות נוספות. החברה שמפעילה את ערוצים ספורט 1 וספורט 2 המשדרים את משחקי הפרמיירליג ב-17 העונות האחרונות, זכתה גם בזכויות השידור של התקצירים, שבהם החזיק ערוץ ONE בשתיים אחרונות, לאחר ששודרו 15 שנים בצ'רלטון.

על פי ההערכות בשוק בטלוויזיה, עבור זכויות השידור שילמה החברה סכום של יותר מ-22 מיליון דולר.

אדר זהבי מנכ"ל צ'רלטון מסר בתגובה: "אנו גאים על חידוש ההסכם עם הפרמיירליג שהינם שותפי שידור של צ'רלטון זה שנים ארוכות. אנו מצפים לעונות הבאות הצפויות להיות מרגשות, מרתקות ואיכותיות. כתמיד נמשיך לספק לצופים שלנו תוכן פרימיום איכותי ולהעניק להם חווית צפייה מושלמת כיאה לליגה הטובה בעולם".

יו"ר הפרמיירליג ריצ'ארד סקאדמור מסר: "אנו שמחים שצ'רלטון בחרה שוב להשקיע בשידורי הפרמיירליג ומצפים להמשך שיתוף פעולה כדי להביא את התוכן של הליגה הטובה בעולם לאוהדי הספורט בישראל".

הערב צפויים להיסגר המכרזים לזכויות השידור של משחקי מנהלת הליגה. למכרזים התמודדה גם חברת פרטנר, שעתרה לבית המשפט לאחר שמינהלת דרשו מהחברה תוספת של 20%. על פי החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, למכרזים בסכום כולל של 57 מיליון שקלים יתווספו 10% במקרה שגוף השידור מחזיק ביותר מ-250 אלף מנויים ו-20% למי שמחזיק במספר מנויים נמוך יותר מהרף שנקבע.

בתוך כך, בעקבות מצבה של רשות השידור והמחלוקת שהתעוררה עם תאגיד השידור הציבורי, לראשונה מזה שש שנים רשות השידור לא ניגשה למכרז לרכישת המשחק המרכזי בעלות של כ-80 מיליון שקלים לארבע עונות.

אנתוני מרסיאל שחקן מנצ'סטר יונייטד לפני ווינסטון ריד שחקן ווסטהאם. רויטרס
נשארים בצ'רלטון. הליגה האנגלית/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully