וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כש-mako וחדשות 2 זיכו את רומן זדורוב

וואלה ברנז'ה

23.12.2015 / 11:03

הבוקר הרשיע בית משפט העליון את רומן זדורוב ברצח תאיר ראדה, אלא שב-mako ובחדשות 2 מיהרו לזכות אותו. והם לא היו היחידים. וואלה ברנז'ה עם ההסבר לטעות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכרעת בית משפט העליון בערעור של רומן זדורוב העסיקה הבוקר (רביעי) את מרבית כלי התקשורת. אלא שבעוד אתרי האינטרנט המובילים הוציאו פושים לפיהם העליון הרשיע את זדורוב ברצח תאיד ראדה, באתר mako מבית קשת ובחדשות 2 זיכו את הרוצח גם במהלך השידור החי.

תשע שנים של דרמה משפטית ואנושית הסתיימו בהכרעה - רומן זדורוב הוא שרצח את תאיר ראדה. בית המשפט העליון הכריע הבוקר (יום ד') בערעורו של זדורוב, שהורשע פעמיים בבית המשפט המחוזי ברצח תאיר ראדה - וקבע ברוב דעות כי זדורוב הוא שרצח את הנערה. השופט יורם דנציגר, שישב בראש ההרכב, היה היחיד מבין השלושה שקבע שיש לזכותו. לעומתו, השופטים יצחק עמית וצבי זילברטל דחו את הערעור.

מתברר כי כתב חדשות 2 שישב באולם הדיונים מיהר, ככל הנראה, לדווח על זיכוי לאחר שהשופט דנציגר שהיה ראשון הדוברים, נימק מדוע יש לזכות את זדורוב. רק לאחר שהשופטים עמית וזילברטל השמיעו את הכרעתם, לפיה זדורוב הוא הרוצח, הבינו בחדשות 2 את הטעות. עבור גולשיהם בסמרטפונים והצופים, זה כבר היה מאוחר.

גם באתר nrg זיכו תחילה את זדורוב, וכמה דקות אחר כך, הוציאו פוש מתוקן עם הידיעה הנכונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זיכוי, ואז תיקון. מאקו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זיכוי ואז תיקון. נרג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחדשות 2 בחרו שלא להתייחס. טרם התקבלו תגובות mako ו-nrg.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully