וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את אושר עץ-חיים

וואלה ברנז'ה

24.12.2015 / 9:19

הצעה שקיבל מלוסי אהריש הפכה לחלום לנהל סניף של הערוץ בארה"ב. עד אז הוא משמש כמפיק חדר החדשות של ערוץ החדשות הבינלאומי i24news

אושר עץ חיים. ראובן קסטרו
אושר עץ חיים/ראובן קסטרו

(צילום: ראובן קסטרו)

גיל: 31

מה בעצם אני עושה: מפיק חדר חדשות בערוץ החדשות הבינלאומי i24news. הערוץ משדר חדשות לעולם בשלוש שפות אנגלית, צרפתית וערבית. אני אחראי על החדשות באנגלית וערבית ויש מפיקה מקבילה בערוץ הצרפתי. בתור מפיק חשוב לי מאוד שלצוותים שלנו יהיה מקסימום כלים בכדי להביא לשידור את התוצאה הטובה ביותר, זה אתגר לא קטן לערוץ בן שנתיים וחצי אבל בהחלט אפשרי.

השכלה: אין לי תואר. תמיד הייתי מפיק ובשלב מסוים החלטתי לעשות הסבה לטלויזיה. לקחתי קורס קצר של שמונה חודשים בבית הספר לטלויזיה של "רשת" וכבר לאחר שלושה חודשים התחלתי לעבוד שם. אני יודע, יצא לי טוב אבל אל תנסו את זה בבית, לכו ללמוד תואר זה חשוב.

תפקידים קודמים: בתחילת דרכי הייתי עוזר הפקה בתוכנית הבוקר של "רשת", כזה שמכין קפה לאורחים אבל עם חיוך והסתכלות קדימה. אט אט התקדמתי עד שהפקתי את כל רצועת הבוקר של "רשת" ובמקביל הפקתי גם כמה הפקות חוץ קטנות. בהמשך הפקתי את "מועדון המבקרים" עד שקבלתי הצעה מלוסי אהריש המדהימה להצטרף לצוות שלה ב-i24news.

איפה אתה בעוד חמש שנים: אין לי ספק ש-i24news יהיה אחד הערוצים הגדולים והאמינים בעולם וכולי תקווה שיצא לי לקחת חלק בהצלחה הזאת עוד שנים רבות. ואם אני אמקד את החלום: ניהול סניף של הערוץ בארה"ב זה לא חלום - זה אפשרי. יבוא יום.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: אוריה צנגן מ-UR הפקות. הוא זה שהאמין בי ונתן לי האפשרות לרכוש את הכלים שיש לי היום. בעודי עדיין לומד בבית הספר של "רשת" קיבל אותי אליו, קידם אותי ונתן לי את האפשרות להיות מי שאני היום.
חשוב לציין גם את ערן הדס מנהל בית הספר לטלויזיה של "רשת" שעזר לי המון.

מה אוכל לצהריים: כששואלים אותי מאיזו עדה אני אני עונה חצי חומוס חצי אסייתי, כי על זה אני חי כבר יותר משנתיים. זה המחיר בלהיות ממקום בנמל יפו אבל מצד שני זכינו בנוף מדהים שכל חברה אחרת יכולה רק לחלום עליו.

פרגן למתחרים: אני רוצה לפרגן ל- ABCnews ו- SKY news כערוצי החדשות הבינלאומיים המובילים בעיני. בהחלט נותנים לנו כערוץ צעיר לאן לשאוף.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ i24news

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully