וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרי כריסמס: מראה חג המולד של הדוכסית

27.12.2015 / 13:04

קייט מידלטון בחרה במעיל צמר אלגנטי בסגנון צבאי בגוון הירוק המתבקש והמזוהה עם צבעי חג המולד, יחד עם שמלת פליסה פרחונית וכובע שיצר מראה פיטר פן / רובין הוד, בקטע טוב

רויטרס

אולי בגלל הקור, אולי בגלל שהם עלולים להרעיש, אולי בגלל שאף אחד בבית המלוכה לא רוצה להפוך אותם לקרדשיאנים קטנים - לאכזבת רבים, הנסיך ג'ורג' והנסיכה שרלוט לא הגיעו לטקס חג המולד המסורתי השנה. אבל האופנה המוצלחת של קייט פיצתה מצוין.

גם הפעם, הדוכסית לא איכזבה. אלו שהגיעו פיזית לצפות במלכה ובמשפחתה ואלו שצפו בטלוויזיה, כולם עשו רושם של מרוצים ממלכתם לעתיד. דיאנה של זמנה הולכת ומבססת את מקומה בליבם של הבריטים.

כמנהגה בעבר ביום חג המולד, קייט בחרה במעיל צמר אלגנטי שהיה מרכז המראה. המעיל הפעם, בסגנון צבאי, עם צווארון רחב, חגורה דקה תואמת, באורך אמצע השוקיים ובגוון ירוק-עז, היה בחירה מושכלת לאור מזג האוויר הסגרירי, הגזרה המהודרת, וכמובן הצבע החגיגי. (ירוק הוא אחד מצבעי חג המולד, לצד אדום, לבן וזהב). המעיל הוא מתוצרת "ספורטמקס" (Sportmax), מותג בת של חברת מקס מארה האיטלקית הפונה לפלח לקוחות צעירות. מחירו במקור היה 1,895 דולר, אחר-כך הוא הוצע ב- 1,232 דולר, ולאחרונה אזל.

שמלת פליסה פרחונית בגווני כחול-סגול הידועה כדגם "סזאן" של "גרייט פליינס" (Great Plains) הציצה קלות מצווארון המעיל. שמלה דומה, בגווני אדום-ורוד, שימשה את קייט בעבר, באביב 2013 ליתר דיוק, וגם אז נלבשה מתחת למעיל צמר ארוך. כנרמז בשמה, פרינט השמלה שואב את השראתו מעבודותיו של הפוסט-אימפרסיונסט הצרפתי פול סזאן. "גרייט פליינס" הוא מותג אופנה לנשים המציע פריטי בייסיק באיכות גבוהה מבית "פראנץ' קונקשן" (French Connection).

הכובע הירוק לא נראה קודם וככל הנראה מדובר בפריט חדש. הסגנון והגוון יצרו קצת תחושה של פיטר פן, קצת רובין הוד. אולי זה מה שהפך את המראה כפוטנציאל לבסס לעצמו סטטוס איקוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השמלה בפעם הקודמת

קייט ומראות חג המולד הקודמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully