וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוגעני, מבזה ומשפיל": קשת תשלם על "יוצא מהארון"?

27.12.2015 / 18:31

הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה נגד הזכיינית בעקבות כ-200 תלונות שהגיעו לפתחה ביממה האחרונה בהן נטען כי השיר ששודר ב"הכוכב הבא" היה הומופובי

צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השיר ועונשו: הפרה לכאורה נקבעה לזכיינית קשת לאחר שבתכנית "הכוכב הבא" ששודרה ביום שישי האחרון שודר אודישן תחת השיר "יוצא מהארון", שמספר על מושיקו ומשתמש בסטיגמות רבות על אנשים מהקהילה הגאה. על פי הרשות, מדובר בתכנים פוגעניים כלפי הקהילה הלהטב"ית ותכנים שאינם ראויים לילדים.

במקביל, אל נציבות פניות הציבור ברשות השנייה הגיעו במהלך היממה האחרונה כ 200 תלונות. ברובן טענו הצופים כי השיר נותן לגיטימציה לבריונות כלפי הנוער הגאה. אחרים טענו כי השיר מנציח סטיגמות חשוכות כלפי הקהילה הגאה וצופים רבים מצאו כי השיר היה פוגעני.

מהרשות השנייה נמסר: "אין מקום על גבי מסך הטלוויזיה לאמירות שמנציחות סטיגמות ודעות קדומות ובמקביל מציבות הורים לילדים אשר צופים בתכנית בסיטואציה לא נוחה. הרשות תמשיך לפעול על מנת למנוע פגיעה בכבודם וברגשותיהם של ציבור הצופים".

דוד רגב, נציב פניות הציבור ברשות השנייה: "מצפייה ראשונה בשיר מצאתי כי הוא פוגעני, מבזה ומשפיל לטעמי. באיזון שבין חופש הביטוי שבמסגרתו בוצע השיר לבין הפגיעה בקהל הצופים אני סבור כי הפגיעה בצופים גדולה הרבה יותר והיה מקום להביא זאת בחשבון טרם השידור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully