וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 12 שנה: נעמה חן עוזבת את גלגלצ

29.12.2015 / 10:49

בחמש השנים האחרונות הגישה חן את רצועת "מתגלגלים", ולפני כן הגישה במשך תקופה ארוכה את התוכנית המיתולוגית "שתיקת הכבישים". בנוסף, הגישה במשך שנתיים את "מדברים על זה" של רשת

נעמה חן. בן קלמר
נעמה חן/בן קלמר

אחרי כמעט 12 שנה, השדרנית נעמה חן עוזבת את גלגלצ. חן, שהגיעה לתחנת האם גלי צה"ל בשנת 2004 כחיילת, שירתה כקריינית, ומהר מאוד עברה לשדר אצל האחות הקטנה גלגלצ. לאחר שחרורה נשארה לעבוד בתחנה, כשדרנית וכקריינית חדשות. בחמש השנים האחרונות הגישה את רצועת פקקי הערב של התחנה "מתגלגלים", ולפני כן הגישה במשך תקופה ארוכה את התוכנית המיתולוגית "שתיקת הכבישים". בשנותיה הארוכות בתחנה הגישה חן שידורים רבים, הן מהאולפן והן מהשטח, ובשנת 2007 אף זכתה בפרס מפקד גל"צ על תוכנית מיוחדת שיצרה ליום הזיכרון בשם "ואז דפקו בדלת".

לפני מספר שנים ביצעה חן מעבר לטלוויזיה, בתחילה הגישה מבזקי אינטרנט בחדשות ערוץ שתיים ובהמשך הגישה במשך כשנתיים את התוכנית "מדברים על זה" בערוץ 2 לצידו של שי גולדן. כמו כן משמשת חן כקריינית פרסומות.

נעמה חן מסרה לוואלה ברנז'ה: "הגעתי לתחנה בגיל 18, בקרוב אהיה בת 30. גלי צה"ל וגלגלצ היו הבית שלי ב-12 השנים האחרונות. למדתי שם המון, פגשתי את האנשים המקצועיים והמוכשרים ביותר בתעשייה הזו, ולא, זו אינה קלישאה, באמת מדובר בביה"ס הטוב ביותר לתקשורת. אני רוצה להודות לכל האנשים המדהימים שליוו אותי לאורך השנים, האמינו בי ואפשרו לי להתקדם. אחרי תקופה ארוכה הרגשתי שהגיע הזמן להמשיך הלאה, ואני נרגשת לקראת העתיד לבוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully