וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמנכ"לים החדשים של התאגיד: שמעון אלקבץ, אלעד טנא ודינה לניר

29.12.2015 / 11:24

העורך הראשי של רשות השידור נבחר לתפקיד סמנכ"ל הרדיו בתאגיד, אלעד טנא מונה לסמנכ"ל חטיבת הדיגיטל ודינה לניר נבחרה לתפקיד סמנכ"לית חטיבת הטלוויזיה. במקביל פנתה אגודת העיתונאים לקובלנץ באמצעות עו"ד: תהליך הגיוס - בניגוד להסכמים

אלעד טנא. ברני ארדוב
אלעד טנא/ברני ארדוב

העורך הראשי של רשות השידור שמעון אלקבץ, ישמש כסמנכ"ל חטיבת הרדיו בתאגיד השידור הציבורי החדש, כך קבעה ועדת האיתור בראשות השופט קמא שבה היה חבר המנכ"ל הזמני של התאגיד אלדד קובלנץ.

כמו כן, נבחר לתפקיד סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל של התאגיד אלעד טנא ולתפקיד סמנכ"לית חטיבת הטלוויזיה נבחרה דינה לניר. שלושת הסמנכ"לים מצטרפים למינויה של גל שטרנברג לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש, מינוי עליו הוכרז בשבוע שעבר.

טנא, בן 43, היה שותף להקמת ynet ובהמשך כיהן כחמש שנים כראש דסק החדשות. כמו כן, ניהל באתר פרויקטים וערוצים, שכללו את הטמעת תחום הווידיאו. ב-2010 ייסד וערך טנא את מגזין "מוצש" בעיתון "מקור ראשון", שימש כסגן עורך "מעריב" ומשנת 2013 הוא מכהן כעורך של אתר nrg. מ-2014 משמש במקביל גם כסגן העורך הראשי של "מקור ראשון".

לניר מילאה שורה ארוכה של תפקידים בשידור הציבורי, בהם ניהול חטיבת הפקת התכניות של הטלוויזיה החינוכית, תפקיד אותו היא ממלאת ב–11 השנים האחרונות.

אלקבץ ניהל בשנה האחרונה את "קול ישראל" ומחודש ספטמבר, מונה לעורך הראשי של רשות השידור. הוא היה ממייסדי רשת מקומוני "ידיעות תקשורת", כיהן כסמנכ"ל בקבוצת "מעריב", ניהל פרויקטים בחדשות ערוץ 10 ועוד. לפני הגעתו לרשות השידור, ייסד אלקבץ את רדיו "גלי ישראל" ואת רדיו דרום וכיהן כמנכ"ל קבוצת תחנות הרדיו האזוריות. עד לפני כשנתיים שימש אלקבץ כראש מנהל התרבות והאמנות במשרד התרבות והספורט.

עם בחירתם של הסמנכ"לים החל הליך גיוס 400 העובדים. בד בבד למינויים פורסמו עשרות משרות באתר התאגיד, אלא שאגודת העיתונאים בירושלים לחבריה שלא להגיש מועמדות לתאגיד.

כמו כן, היועצים המשפטיים של האגודה פנו לקובלנץ וביקשו לעצור את תהליך הגיוס באמצעות פרסום משרות. "בדיוני הוועדה המיוחדת בראשות צחי הנגבי, הובהר מפורשות, בהסכמה רחבה של כלל הנוכחים בוועדה כי מתוך 400 העובדים הראשונים, תהיה קליטה של עובדי רשות השידור, ללא מכרז, בטרם תהיה קליטה מן החוץ", כך נטען.

קובלנץ התבקש לעצור את הגיוס ולא - תפנה האגודה להערכאות משפטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully