וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קץ ההיסטוריה: כרישי הנדל"ן רוצים למחוק את מתחם רשות השידור

וואלה ברנז'ה

29.12.2015 / 14:02

במקום שימור האתרים הייחודיים שפעלו עם הקמת המדינה ועוד קודם לכן במתחם רשות השידור בשרונה, מאיים פירוק הרשות גם על פיסת ההיסטוריה הזו, שיזמי נדל"ן כבר מעוניינים בה ומפעילים לחצים כבדים על מנת לפנות את השטח לחלוטין. צפו

יח"צ - חד פעמי

במקום שימור האתרים הייחודיים ששוכנים מתחת למתקני רשות השידור בשרונה שבתל אביב ואשר פעלו עם הקמת המדינה ועוד קודם לכן, מאיים פירוק הרשות גם על פיסת ההיסטוריה הזו, שיזמי נדל"ן כבר מעוניינים בה ומפעילים לחצים כבדים על מנת לפנות את השטח לחלוטין.

התכנית הקרובה של "מבט שני" ביום רביעי ב-21:00 תעסוק בדיוק בנושא הזה. העיתונאית איטה גליקסברג פנתה למנהל מקרקעי ישראל, למשרד הפנים, לעיריית ת"א ולאגף התכנון שבינתיים כבר עבר ממשרד הפנים למשרד האוצר, בניסיון להבין מה הסטטוס של המבנים של רשות השידור, שכוללים באר עתיקה של הטמפלרים שהתיישבו במקום, בניינים של בכירי הקהילה הטמפלרית, האולפן ממנו הועברו חלק מהשידורים החשובים בתולדות המדינה ועוד. כולם גלגלו אחראיות ואיש לא נתן תשובה חד משמעית וברורה.

בכתבה משולבות גם הקלטות נדירות, ביניהן זו של ראש הממשלה לוי אשכול מ"נאום הגמגום" המפורסם עם פרוץ מלחמת ששת הימים, שהועבר בשידור חי מהאולפן המיועד לפינוי, וכנראה גם להריסה, בת"א. צפו בקטע ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully