וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס סמולר-ג'וינט לשנת 2015 יוענק למתן חצרוני

30.12.2015 / 15:38

הפרס על שם בוריס סמולר ז"ל יוענק לחצרוני במסגרת עבודתו בחדשות 2 Online אותה עזב לאחרונה, על "כתבותיו המגוונת בתחומי קשרי ישראל התפוצות". שווי הפרס: 2,500 דולר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתב חדשות 2 אונליין מתן חצרוני יקבל השנה את פרס הג'וינט על שם בוריס סמולר ז"ל לעידוד הסיקור התקשורתי בנושא קשרי ישראל והתפוצות. במהלך השנתיים האחרונות כתב חצרוני על הקהילות היהודית בתפוצות, מצב האנטישמיות, פילנתרופיה והתבוללות. בחדשות 2 אמרו היום כי "חצרוני נתן במה משמעותית באחד מאתרי האינטרנט הפופולאריים בישראל לנושאים שנתפסו עד כה כנישה". חצרוני החל את דרכו בחברת החדשות של ערוץ 2 בשנת 2011 כעורך מבזקים. בשנתיים האחרונות שימש חצרוני ככתב צבא וביטחון, תפוצות, עלייה וקליטה של דסק חדשות 2 Online. כפי שפורסם לאחרונה בוואלה ברנז'ה, בימים אלו מסיים חצרוני את תפקידו בחברה.

ארגון הג'וינט מעניק אחת לשנה פרס בסך של 2,500$ לעידוד החשיפה התקשורתית בנושאים הקשורים בישראל והתפוצות, בפני הציבור הישראלי. הפרס, מוענק על שמו של בוריס סמולר ז"ל ידיד ישראל, ואיש תקשורת ידוע, שהיה העורך הראשי של סוכנות הידיעות הטלגרפית היהודית והקדיש את כתיבתו המקצועית לסיקור נושאי ישראל-תפוצות. ועדת השיפוט השנה כללה את פרופ' רפי מן מרצה לתקשורת באוניברסיטה העברית, אורי דרומי עיתונאי, טוביה מנדלסון מנהל ההוצאה לאור בג'וינט ישראל, אמיר שביב נציג הג'וינט העולמי ואורלי דורון נציגת ג'וינט ישראל.

פרופ' יוסי תמיר, מנכ"ל ג'וינט ישראל: "מתן חצרוני במסגרת עבודתו בחדשות האינטרנט של ערוץ 2, הצליח להעלות לסדר היום נושאים מגוונים הקשורים בחייהם של קהילות יהודיות בתפוצות ולהפכם לחדשות, וזו בתקופה סוערת ומורכבת בתפוצות וביחסי ישראל-תפוצות. על כל אלה מגיעה לו מלוא ההערכה וזכייתו בפרס. הג'וינט כארגון תפוצה ימשיך ויעודד את העיסוק בנושאים אלה במטרה לקדם שיח ודיאלוג על התפוצות בחברה הישראלית וכן לחזק את הקשר בין ישראל והתפוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully