וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בהרגלי הצפייה: נטפליקס מגיעה לישראל

6.1.2016 / 20:26

שירות הסטרימינג של חברת נטפליקס הורחב ל-130 מדינות נוספות, ביניהן ישראל, כך הוכרז הערב (רביעי) בתערוכת CES בלאס וגאס. החברה מעניקה חודש אחד חינם ושלוש חבילות מנויים

צילום מסך

תחרות חדשה בשוק הטלוויזיה הישראלי: חברת נטפליקס הודיעה הערב (רביעי) בתערוכת CES בלאס וגאס כי שירות הסטרימינג שלה הורחב ל-130 מדינות נוספות, ביניהן ישראל. בנוסף הוסיפו בשירות 17 שפות חדשות. ביניהן ערבית.

"היום אתם עדים ללידתה של רשת טלוויזיה גלובלית מקוונת. בזכות ההשקה הזאת, צופים מכל העולם יוכלו ליהנות מתוכניות טלוויזיה ומסרטים בו זמנית - בלי המתנה. בעזרת האינטרנט, אנחנו מעניקים עוד כוח לצרכנים", נאמר בהכרזה.

בשלב זה מערכת ההפעלה של נטפליקס זמינה בשפה האנגלית (או בערבית) והתכנים טרם תורגמו לשפה העברית. החברה מעניקה חודש אחד חינם, ושלוש חבילות מנויים, שהזולה שבהן במחיר 7.99 דולר (ללא HD), ואילו הגבוהה שבהן ב-11.99 דולר - שבו אפשר לצפות בארבעה מסכים בו-זמנית בתכנים שונים.

נטפליקס היא פלטפורמה דיגיטלית אמריקאית המאפשרת צפייה ישירה וחוקית בסדרות וסרטים רבים. את דרכה החלה כשירות השכרת דיסקים פיזיים של סרטים הנשלחים אל בית לקוחותיה, אולם מאז 2011 עיקר פעילותה הפך להיות דיגיטלי ומאז צברה מעל 20 מיליון מנויים ברחבי העולם, עוד לפני ששירותיה נפתחו היום ל-130 שווקים נוספים. כדי למתג את עצמה כמקור לתוכן ייחודי החלה באותה שנה להפיק סדרות מקור שהפכו לחוד החנית שלה. בין הבולטות שבהן ניתן למנות את "בית הקלפים", "כתום זה השחור החדש", "Narcos", "קימי שמידט" של טינה פיי, "ג'סיקה ג'ונס", "Making a Murderer" ואחרות. מלבד סדרות המקור שלה נטפליקס מאפשרת צפייה גם בסדרות ששודרו ברשתות אחרות, חלקן היו עד כה זמינות בישראל ב-yes, סלקום טיוי או HOT, בהן "הרשימה השחורה", "המדריך לרוצח", "פני דרדפול", "כנופיית ברמינגהם", "ריי דונובן" ואחרות.

עם זאת יש לציין שסדרות רבות אחרות הנגישות לקהל האמריקאי אינן זמינות בישראל, ככל הנראה מפאת הסכמים מול הספקים השונים. בכללן סדרות כמו "באפי קוטלת הערפדים", "תיקים באפלה", "מלקולם באמצע", "הבורגר של בוב", "חופשי על הבר", "פרייז'ר", "פריקים וגיקים", "הבית הלבן", "אבודים", "מד מן", "טווין פיקס" ורבות אחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully