וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי ערוץ 10: "אנחנו מגיעים ל-9% רייטינג אז גם להוריד לנו מכה על הראש?"

17.1.2016 / 13:04

יו"ר קבוצת RGE המחזיקה בשליטה על הערוץ, אביב גלעדי, מתייחס לראשונה למלחמה עם הרשות השנייה סביב אורך מהדורת החדשות. בשיחה עם וואלה ברנז'ה הוא שולל מניעים אישיים של יו"ר הרשות, אך מוחה: "יש כבלים, לוויין ואינטרנט ורבים איתנו על 20 דקות?"

אביב גלעדי. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
"לא מקנא בערוץ 2". אביב גלעדי/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

הבעלים של ערוץ 10 מאמין שבסופו של דבר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו תאשר את הארכת מהדורות החדשות ב-20 דקות, כפי במבקשים בחדשות 10. אביב גלעדי, יו"ר ובעלי קבוצת RGE, יחד עם משפחת רקנאטי ואיש העסקים לן בלוונטיק, המחזיקה בשליטה בערוץ, התייחס היום (ראשון) לראשונה למלחמה בין הערוץ לרשות, ובשיחה עם וואלה ברנז'ה הוא אומר: "אני חושב שזו עוד חוסר הבנה, כמו שקורה לעיתים, בין הרגולטור להנהלת הערוץ ואני מאמין שבסופו של דבר זה יסתדר ונגיע להבנות".

גלעדי התייחס גם לטענות שנשמעות כלפי יו"ר הרשות מצד גורמים בערוץ ובחדשות 10, אוה מדז'יבוז', לפיהן קיבלה את ההחלטה ממניעים זרים, ואמר: "אין לזה כל קשר לעניינים אישיים של יו"ר הרשות אוה מדז'יבוז', כפי שמנסים לטעון. אבל אני חושב שזה נורא להגיד לערוץ להפסיק לשדר חדשות בשעה תשע כדי שהצופים יוכלו לראות ריאליטי, אין בזה שום הגיון. זה גם נוגד את האינטרס הציבורי, הרי יש אנשים שרוצים ומעדיפים לצפות בחדשות ואקטואליה. שכל ערוץ ישדר מה שהוא רוצה בגבולות ההגיון, זה ריב וויכוח מיותרים".

"ערוץ 2 מוביל את מחירי השוק. כשהוא חזק - אני חזק"

"אין לזה כל קשר לעניינים אישיים של יו"ר הרשות אוה מדז'יבוז', כפי שמנסים לטעון. אבל זה נורא להגיד לערוץ להפסיק לשדר חדשות בשעה תשע כדי שהצופים יוכלו לראות ריאליטי"

בנוסף, התייחס גלעדי לטענה לפיה צופים רבים מתלוננים על אורכן של המהדורות ואמר: "זה נראה לי בדיחה כל העניין הזה. אנחנו קיבלנו רישיון ואנחנו יודעים איזה מוצר לתת לציבור. אם יש צופים שמתלוננים יש דברים אחרים על המסך, ערוץ 2 מגיע ליותר מ-30% רייטינג בערב. אנחנו, מפאת קיומנו, המוצר הטלוויזיוני שאנחנו מציעים זה המוצר שאנחנו יכולים לקחת עליו אחריות גם מקצועית וגם כלכלית אז למה לעצור את הפלורליזם הזה? ומי שלא רוצה את ערוצי 10 ו-2, יש כבלים, לוויין, אינטרנט ובכזה שפע רבים איתנו על 20 דקות?". "אנחנו נלחמים על הנישה שלנו. בערוץ 2 מגיעים ליותר מ-30 אחוזי צפייה ואנחנו ל-9-10 אחוזים אז גם להוריד לנו מכה על הראש?", הוסיף.

גלעדי, שהפך לבעליו של ערוץ 10 לפני כחצי שנה, התייחס גם לפער בהיקפי הצפייה בין הערוצים: "לא חשבנו שנגיע ל-30 או 40 אחוזים, אין את היכולת להגיע גם ל-20 אחוזים, אין מי שיממן אותם. לכן אחנו מחזיקים ערוץ שמעניק אלטרנטיבה ואני נאבק כדי לשמור את הדבר הטלוויזיוני האחר, אני לא רוצה ולא יכול לחקות את ערוץ 2". כך או אחרת, גלעדי לא מקנא בהיקפי הצפייה של זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת. "ערוץ 2 מוביל את מחירי השוק. כשהוא חזק - אני חזק. אני מאחל להם ערוץ 2 פורח כי אז זה הופך אותי למספר 2 חזק יותר, בפרט כשהמשק נמצא בסטגנציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully