וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה לרשות לאחר שהטרנסג'נדר הניח תפילין; קשת הגנה עליו: "מייקל הוא גבר"

17.1.2016 / 13:47

קול של אלוהים אחר: צופה התלוננה לנציג פניות הציבור ברשות השנייה, לאחר שהטרנסג'נדר בבית "האח הגדול" הניח תפילין. בקשת דחו את התלונה ומסרו לרשות: "לא נשנה את היחס אליו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגרסה התנ"כית. מייקל אלרוי עם התנ"ך/מערכת וואלה!, צילום מסך

התיקון של זכיינית ערוץ 2 קשת? אחרי סערת השיר "מושיקו צא מהארון" בריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון", בקשת דוחים על הסף תלונה טרנספובית שהוגשה נגד המייקל, משתתף הריאליטי "האח הגדול".

לוואלה ברנז'ה נודע כי לפני כשבוע הוגשה תלונה לנציב פניות הציבור ברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, לאחר שהטרנסג'נדר מייקל אלרוי, סטודנט לתקשורת וניהול, הניח תפילין בבית "האח הגדול".

המתלוננת פתחה את התלונה ב"מורת רוח וזעזוע". והסיבה: "אתם נותנים יד לבחורה לבזות את ערכי היהדות וספרי הקודש". בהמשך טוענת המתלוננת: "הדיירת מייקל שטוענת שהיא חיה כבחור אולם איבריה הם של אישה אסור לתת לה להניח טלית וכיפה ולהתפלל. מי יודע אם בזמן נידה היא עוטפת את עצמה בטלית". בהמשך מביעה המתלוננת זעזוע ולא שוכחת לבקש "למנוע את המעשה המחריד".

בקשת גיבו חד משמעית את המשתף בתוכנית, ומסרו בתגובה לתלונה לרשות השנייה: "מייקל אלרוי נולד במין נקבה אך במהלך חייו עשה שינוי מגדרי וכיום הוא גבר. כך ההתייחסות שלו כלפי עצמו, כך יחסנו כלפיו וכך היינו מצפים מהחברה להתייחס אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully