וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופק הוא הדד ליין: האם הקמת התאגיד תידחה לתקופת ביניים?

21.1.2016 / 15:47

מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר נפגש עם אנשי התאגיד, לדיון נוסף לבדיקת המוכנות למעבר לשידורים ב-31 במרץ. ההערכה כעת: ההקמה תידחה בשנה

בניין רשות השידור. ראובן קסטרו
בניין רשות השידור/ראובן קסטרו

במשרד התקשורת ובתאגיד השידור הציבורי יבחנו את האפשרות לפעול לדחיית הקמת התאגיד לתקופה של מספר חודשים עד שנה, כך לטענת גורמים המעורים בפרטים.

אתמול (רביעי) נפגשו מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר עם מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ ואנשי התאגיד לדיון שנועד לבחון את ההתקדמות לקראת תחילת הפעילות. בשלב זה טרם הוכרע האם יחלו השידורים כפי שקבע החוק ב-31 במרץ או לדחות את הקמתו ל-2018. אפשרות נוספת שנבחנת היא דחייה לתקופת ביניים, קצרה יותר, של כשנה.

החוק אמנם קבע כי התאגיד יתחיל את פעילותו ב-31 במרץ, אולם לתאגיד אין תכנים לשידור ועדיין לא נמצא מקום שבו יוכל להתחיל את פעילותו. גם האפשרות שעלתה לפיה יפעל ממתחם הלני המלכה בירושלים טרם הוכרע. במקום פועלות מספר תחנות הרדיו של רשות השידור, אולם הוא אינו מותאם לשידורי טלוויזיה. גם נושא כוח האדם לא הגיע לפתרונו ועדיין נמשך המו"מ בין נציגי העובדים, ההסתדרות והתאגיד בנוגע להיקף עובדי הרשות שיקלטו בתאגיד.

אפשרות נוספת שנבחנת היא כאמור דחיית ההקמה לשנת 2018. עם זאת, מדובר בדחייה שעלולה להיתקל בהתנגדות מצד משרדי האוצר והתקשורת. ההערכה כעת היא כי האפשרות השלישית שככל הנראה אותה ינסו לקדם במשרד התקשורת והתאגיד היא דחייה של פרק זמן קצר יותר.

מהתאגיד נמסר בתגובה לדברים: "הדיון שהתקיים הוא דיון פנימי אחד מבין כמה שמתקיימים בימים האחרונים. בשבועות הקרובים יוחלט על מתווה הפעולה אשר ישקלל באופן המיטבי את סד הזמנים, סוגיות כוח האדם, התקציב והאינטרס הציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully