וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סליחה, אני צריכה להתחנן בשביל פרומו?"

24.1.2016 / 11:25

כתבת ערוץ 1 התלוננה בפני רכז החדשות ברשת ב' על היעדר פרגון לאייטמים שלה ובתוך כך חשפה טפח מההתנהלות ברשות השידור ושיתוף הפעולה בין התחומים השונים. וואלה ברנז'ה מעניקה פולו-אפ חינם לכל הצדדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה כשאיש רשות השידור מנסה לפרגן לקולגה שלו ובדרך חושף את ההתנהלות הקצת בעייתית ברשות? הבוקר צייצה כתבת ערוץ 1 יפעת גליק בעקבות תחקיר ההטרדות המיניות במד"א, כי מגיעות אליה תלונות נוספות וצירפה את הלינק לחלקו השני של התחקיר. דני זקן, המשמש כתב ועורך בחדשות ברשת ב', גם כן מרשות השידור, הגיב לציוץ: "ואיך חבל שאנחנו לא עושים לך פרומו והפצה לקהל מאזיננו...גם באשמתך אגב".

לגליק ההערה של זקן נראתה קצת תמוהה: "סליחה? אני צריכה להתחנן, לדעתך, לרשת ב' בשביל פרומו? עד כמה שזכרו לי אני עיתונאית ולא יחצ"נית", צייצה ולאחר מכן הוסיפה: "ואם רשת ב' לא רוצים לפרגן לי עליו אז באמת נגמרו לי כל המילים". זקן ניסה להרגיע, וצייץ: "וואוו, הגזמת לא? אני בדיוק אומר לך שאני רוצה לפרגן ולהפיץ והכל! רק לא מקבל מכם את החומר ושומע על זה בשידור שלכם".

השיחה הקצרה והמוזרה בין השניים חושפת מעט את חוסר הסדר, בעקר על רקע הפירוק, בעבודה ברשות השידור. יחד עם זאת גורמים ברשות השידור אומרים כי קיימים קשרי עבודה בין הטלוויזיה והרדיו לצורך קידם הדדי ולאחרונה אף הוקם צוות משותף להידוק קשרי העבודה.

יפעת גליק מסרה בתגובה: "אני עיתונאית, לא יחצ"נית, אבל אם כבר ביחצנות עסקינן, להלן החלק הראשון בתחקיר על מד"א: https://youtu.be/EzZOZkSLuJo והנה החלק השני, ששודר אתמול: https://youtu.be/-mogocGevmA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully