וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מבית הוורד: ערן סורוקה ישמש כעורך נענע10

25.1.2016 / 15:27

עובדי האתר נקראו בשעות האחרונות לשיחה בה נמסר להם כי סורוקה ישמש כעורך - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לפני שהצטרף לאתר שימש כראש מדור הספורט ב"מעריב". סורוקה: תתחזק ההתמקדות באקטואליה ובחדשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערן סורוקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערן סורוקה ישמש כעורך הראשי של נענע10 - כך נודע לוואלה ברנז'ה. סורוקה ששימש ראש מערכת החדשות באתר, יחליף בתפקידו את ערן ב.י שעזב חודשים ספורים לאחר מינויו של יואב הלדמן למנכ"ל האתר ועל רקע הליך מיזוג תכני עם חדשות 10 במטרה להתמקד בחדשות ואקטואליה.

ערן סורוקה שמונה לפני כשנתיים וחצי לראש מערכת החדשות בנענע10 היה המועמד הצפוי לתפקיד, והיום בישר לעובדי האתר על מינויו באופן רשמי. באותה הודעה הסביר סורוקה כי בכוונתו לחזק עוד יותר את ההתמקדות בחדשות ובאקטואליה וציין כי מבחינתו כל מדור וכל תחום המסוקר באתר צריך להיות עם זיקה חדשותית.

הוא בעל תואר ראשון בתקשורת ומדע המדינה ותואר שני בהצטיינות בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת תל אביב, ולפני שהצטרף לנענע10 שימש כעורך מדור הספורט של עיתון מעריב. לצד תפקידי העריכה הוא המשיך לסקר את ענף הכדורסל ונחשב לאחד מפרשני ליגת ה-NBA הבולטים. בין השאר שימש כפרשן בתוכנית "צעד וחצי" בגלי צה"ל, התחנה שבה עשה את שירותו הצבאי.

בחדשות 10 אישרו את הפרטים. ערן סורוקה מסר לוואלה ברנז'ה בתגובה: "אני מודה לכולם על האמון. לגולן יוכפז שבעיקר בשבילו הגעתי לבית הוורד מלכתחילה, ושאלמלא הדחיפה שלו, לא היינו מסוגלים להביא את אתר האינטרנט ומהדורות הרדיו להרמוניה מלאה ומשמחת עם חברת החדשות. לשירה רוזנשטיין וליואב הלדמן, שקידמו את המהלך ותמכו בו כחלק מהראייה האסטרטגית של החברה. לערן ב.י, שבמהלך תקופתו כאן שדרג את האתר במובנים רבים ולשאר אנשי המקצוע הנהדרים מעליי, מתחתיי ומסביבי, שעזרו ועוד יעזרו להרחיב את שיתוף הפעולה הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully