וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין תובלה: התא"ל ירכז את המעבר מהרשות לתאגיד

27.1.2016 / 14:05

רוני בני מונה לתפקיד סמנכ"ל מינהל, במסגרתו יתאם את המעבר מרשות השידור לתאגיד השידור הציבורי. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל הסינמה סיטי בראשון לציון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוני בני/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהל סינמה סיטי בראשון לציון בשנתיים האחרונות, רוני בני, מונה לתפקיד סמנכ"ל המינהל ברשות, וירכז את הפעילויות לקראת המעבר מרשות השידור לתאגיד השידור הציבורי.

היום (רביעי) הודיע מנכ"ל הרשות ברי בר ציון על מיניו של בני, שנעשה על רקע חוסר התיאום בתחום המינהל, בעקבות ריבוי העובדים שעוסקים בתחום ברשות השידור.

לפני שמונה לתפקיד שימש במשך שנתיים כמנכ"ל הסינמה סיטי בראשון לציון. לפני כן שימש סמנכ"ל חברת BEN ויועץ בכיר לפיתוח אימון והכשרה של גופים בטחוניים.

בני, בן ה-54, בעל תואר שני במדעי המדינה וביטחון לאומי מאוניברסיטת חיפה ותואר ראשון בתחומי מדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן, הוא קצין בדרגת תא"ל. בתפקידו הצבאי האחרון שימש כקצין הראשי של המשטרה הצבאית ולפני כן מפקד בית הספר לשיריון.

בזמן שפיקד על המשטרה הצבאית במלחמת לבנון השנייה, עלו נגדו טענות על לינה בצימר ללא תשלום והתבטאות מעליבה כלפי פקודיו. בעקבות בדיקה נמצא כי אין מקום לפתוח בחקירה פלילית. יחד עם זאת, ניתנה המלצה לנקוט בהליך של נזיפה פיקודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully