וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יח"צנים יקרים, אל תנסו לפנק את אנשי נענע10

2.2.2016 / 14:25

למנכ"ל האתר יואב הלדמן נמאס מתופעת האייטמים שמתפרסמים בתמורה לצ'ופרים ומתנות שמקבלים הכותבים מאנשי יחסי ציבור, כך עולה ממייל שהגיע לידי וואלה ברנז'ה. הקש ששבר: כתבה ששיבחה באופן מוגזם מסעדה

יואב הלדמן. סיון פרג',
התוכן השיווקי ימשיך להתפרסם. יואב הלדמן/סיון פרג'

מנכ"ל נענע10 יואב הלדמן, החליט לשים קץ לתופעת האייטמים והכתבות המתפרסמים באתר בתמורה למתנות וטובות הנאה שמעניקים אנשי יחסי ציבור לכתבים ולעורכים.

במייל ששלח הלדמן לעובדי האתר ואשר תוכנו הגיע לידי וואלה ברנז'ה, הוא אוסר לחלוטין על קבלת מתנות וצ'ופרים מיח"צנים, ומודיע: "כל כתבה שיש בה טובת הנאה, בין אם כסף ובין אם שווי כסף לכותב (טיסה, אירוח או ארוחה), חייבת אישור שלי מראש".

את ההוראה החדשה והגורפת שלח הלדמן לעובדי נענע10, בעקבות מספר מקרים שבהם שולבו ידיעות ואייטמים בתמורה לטובות הנאה. לטענת גורמים באתר באחרונה אחת העורכות שאינה מסקרת את תחום האוכל, פרסמה ביקורת אוכל שבה שיבחה באופן מוגזם מסעדה לאחר שקיבלה ארוחה זוגית חינם. מנכ"ל האתר זעם כשהבחין בביקורת והחליט לאסור לחלוטין את התופעה, שרווחת בלא מעט כלי תקשורת.

יחד עם זאת, הלדמן ציין בהודעה לעובדים כי תוכן שיווקי וכתבות שנעשו במסגרת שיתוף פעולה מסחרי ימשיכו להתפרסם בכפוף לגילוי נאות. בהמשך, ככול הנראה, הוא צפוי להעביר לעובדים כללים מפורטים יותר בנוגע ליחסים עם היחצנים.

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "נענע10 לקח על עצמו את הכלל המחמיר שבו פועלת חברת החדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully