וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: גם סימון הציוד תקוע

2.2.2016 / 17:02

מנכ"ל הרשות לא הצליח להשתלט על העובדים שמתנגדים לסימון וספירת הציוד לקראת הפירוק ופנה ליו"ר ההסתדרות בבקשה יוצאת דופן להתערב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופרים ציוד ברשות השידור/מערכת וואלה!, צילום מסך

פנייה יוצאת דופן מצד מנכ"ל רשות השידור ברי בר ציון ליו"ר ההסתדרות, בבקשה להתערב ולעצור את ועדי העובדים שמתנגדים למספור וסימון הציוד לקראת הפירוק.

לקשיים הרבים בדרך לתאגיד החדש התווספה גם פעולת ספירת המלאי. בימים האחרונים נאלצים עובדי הרשות להתמודד עם מספור וסימון הציוד לקראת המעבר לתאגיד השידור הציבורי החדש. עובדים רבים התלוננו וטענו לאור חוסר הוודאות בנוגע לעתידם המקצועי: "סופרים ציוד ולא סופרים אותנו".

בתוך כך, כמה מוועדי העובדים, בהם ועד ההנדסה שבראשו עומד משה שגב והוועד המשולב שבראשו עומדת מירי אדרי הורו לעובדים שלא לשתף פעולה ולהתנגד לפעולת סימון הציוד. כך, למשל, כתבה אדרי לעובדים: "אנו שבים ומדגישים כי בהתאם להוראות ההסתדרות אין לשתף פעולה עם אנשי התאגיד החדש לרבות ספירת מלאי".

ואכן, בימים האחרונים נתקלים המפרקים בהתנגדות מצד אנשי רשות השידור, שהצליחו אתמול לעצור את הספירה. בעקבות הדברים פנה בר ציון לניסנקורן וביקש שיורה לעובדים להפסיק ולחבל בעבודתם של המסמנים. "הוראות אלו, ככול שאכן ניתנו, לא רק שאינן חוקיות וחסרות כל בסיס ותכלית, אלא אין להם כל קשר למו"מ שמתנהל בין ההסתדרות לבין משרד האוצר והתאגיד החדש", כתב בר ציון לניסנקורן והוסיף: "התנהלות זו אינה עולה בקנה אחד עם שיתוף הפעולה שהח"מ מוביל מולכם דווקא מתוך ראיית טובתם של עובדי הרשות תוך יצירת ודאות בימים קשים אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully