וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרוסי חד גדיא: פוסט שהפך לאייטם ולתביעה בסך חצי מיליון שקלים

3.2.2016 / 14:30

כתבת ישראל היום אמילי עמרוסי כתבה פוסט על הגננת לשעבר של בנה "הנלחמת על גובה הפנסיה, על הגב של הילדים שלנו". ב"ישראל היום" הפכו את הפוסט לידיעה ועכשיו הגננת תובעת את מנכ"ל העיתון, העורך, הכתבת ועמרוסי עצמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשם האם. אמילי עמרוסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

גננת טוענת כי פוסט שפרסמה כתבת "ישראל היום" אמילי עמרוסי, הפך לידיעה באתר העיתון שהכפישה את שמה. הגננת, גאולה שריקי, תובעת 500,000 שקלים על פרסום לשון הרע מעמרוסי, עורך העיתון עמוס רגב, מנכ"ל העיתון אשר בהרב והכתבת שירית אביטן כהן.

לטענת התובעת, בשל מצבה הבריאותי היא נאלצה לצאת לחופשת מחלה, שבמהלכה התנהלו מגעים בינה לבין משרד החינוך, במטרה לבדוק את האפשרות שתצא לפנסיה מוקדמת. אולם לאחר שהמגעים לא הבשילו ולאחר ששבה מחופשת המחלה, היא חזרה לגן בתחילת שנת הלימודים לאחר שהוחלפה בגננת אחרת.

ביום ששבה לגן, כך על פי כתב התביעה, פרסמה עמרוסי, כתבת ישראל היום ואם לילדה בגן, פוסט בפייסבוק לפיו לאחר שהגיעה התובעת שפוטרה ממשרד החינוך, ההורים הזמינו משטרה והילדים נבהלו. עמרוסי אף כינתה את התובעת "אישה חצי שפויה שנלחמת על גובה הפנסיה, על הגב של הילדים שלנו".

עוד באותו היום פורסמה באתר האינטרנט של העיתון ידיעה עם הכותרת "ההורים נדהמו: אישה זרה קיבלה את ילדנו בגן". הידיעה, כך על פי התביעה, זכתה לשיתופים באתרי האינטרנט השונים והציגו את התובעת בין היתר כמי שמתחזה לגננת ומנהלת מאבק על גבם של הילדים.

לנוכח הדברים תובעת הגננת 350,000 מעמרוסי ו-150,000 נוספים מרגב, בהרב ואביטן כהן.

עורך דינה של עמרוסי, עו"ד נדב העצני, מסר בתגובה: "בכתב ההגנה יוסבר מדוע התביעה הזו היא לא במקום ומשוללת עילה מצד גברת שהתנהגה בצורה מאוד חריגה וקיצונית וניהל מלחמה על גבם של ילדים בני 4".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully