וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת פילבר: ורשבסקי, ניר וצבי מתאמים עמדות

3.2.2016 / 16:02

מנכ"ל ערוץ 10 ומנכ"לי שתי זכייניות ערוץ 2 נפגשו במשרדי קשת לקראת הופעתם לשימועים בוועדת פילבר - כך נודע לוואלה ברנז'ה. החזית המשותפת כוללת התנגדות להקלות שיקבלו השחקנים החדשים ודרישה לקבל תשלום מחברות הכבלים והלוויין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוסי ורשבסקי, אבי צבי ואבי ניר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי, מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת אבי ניר ומנכ"ל הזכיינית רשת אבי צבי, נפגשו אתמול (שלישי),
במשרדי קשת ותיאמו עמדות לקראת הופעתם בוועדת פילבר - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

השלושה אמורים לקבל לידיהם עוד היום את המלצות הביניים של ועדת פילבר, שנשלחו לחברי הוועדה ופורסמו בתקשורת. בינתיים, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, שלושת המנכ"לים הספיקו להיפגש עם מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר ולדרוש שחברות הכבלים והלוויין, yes ו-HOT, ישלמו עבור שידורי קשת, רשת וערוץ 10 שנכללים בחבילות הבסיס.

לפני כן הם פנו במכתב משותף לפילבר וליו"ר הרשות השנייה אוה מדז'יבוז' שבו ציינו כי הגופים הבינלאומיים, כמו פייסבוק ויוטיוב, נוגסים בנתח פרסום ופוגעים בהם וקראו להסדרת שוק השידורים ולהקלה ברגולציה ובדמי הזיכיון. כמו כן, לפני כחודש פנו השלושה בבקשה להופיע יחד בוועדת פילבר בשלב השימועים שצפוי להתחיל לקראת סוף פברואר. אולם בשלב זה הכוונה היא שכל אחד מהם יופיע בנפרד.

על אף שמסקנות הביניים של ועדת פילבר קוראות להקלה ברגולציה על הערוצים המסחריים, השלושה מתכוונים להתנגד להגנות שיקבלו השחקנים החדשים, בהם החלת רגולציה רכה. וישנה חזית נוספת שבה הם שותפים, שאינה נוגעת לוועדת פילבר: שינוי תנאי הרישיון של ערוץ 20. ערוץ 10 ושתי זכייניות ערוץ 2 הגישו את התנגדותן למועצת הכבלים והלוויין שדנה בשינוי תנאי הרישיון, בטענה לתחרות בלתי הוגנת.

מקשת, רשת וערוץ 10 לא התקבלו תגובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully