וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

4.2.2016 / 19:10

מי נפרדה מהזרוע הבינלאומית של קשת • איזה ג'וב חדש קיבל העורך לשעבר של נענע10 • מדוע נפרד עורך התוכנית של אסף הראל מערוץ 10 לאחר חודש בלבד • ואיזו תוכנית תנחה רותי רוסו

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

קשת אינטרנשיונל, זרוע ההפצה הבינלאומית של זכיינית ערוץ 2, נפרדה מסינתיה קנדי לאחר שנתיים וחצי בתפקיד מנהלת המכירות במזרח אירופה. לפני שהצטרפה לקשת שימשה קנדי כמנהלת מכירות בכירה ב-BBC. קודם לכן שימשה בתפקיד מנהלת מכירות בחברת Zodiak וב-Channel 4.

ערן ב.י ששימש כעורך הראשי של נענע10 עד לפני כשבוע, ישמש כסמנכ"ל מוצרים ותוכן במטה העולמי של האתר צ'יינה ביי. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, ערן י.ב שעזב את האתר לאחר כשנה וחצי בתפקיד, הוחלף על ידי ערן סורוקה ששימש כראש מערכת החדשות באתר.

ואילו עמרי ביטרן, מי ששימש כסגן עורך נענע10, נפרד מתפקידו אחרי 3.5 שנים. ביטרן ישמש כמנהל הרשתות החברתיות של חברת "גט טקסי", והוא יהיה זה שיענה לסטטוסים הזועמים שלכם על הנהגים.

ירון ניסקי עורך "לילה טוב עם אסף הראל", נפרד מהתוכנית כחודש בלבד לאחר שהושקה, לטובת סרט שאותו יכתוב ויצלם עבור נשיונל ג'יאוגרפיק. ניסקי, שחתום על סדרה היסטורית שעשה עבור דיסקברי, שימש לפני כעשור ככותב הראשי בתוכנית הלילה של הראל בערוץ 10 בגרסתה הקודמת - "כל לילה". כמו כן, כתב את "המופע של רד בנד" ושימש ככותב ראשי ב-HOT קומדי סנטרל.

כתבת האוכל רותי רוסו תנחה תוכנית אוכל חדשה בחינוכית. התוכנית שתעסוק במקורות המזון וחומרי הגלם, תופק על ידי חברת יולי אוגוסט ותיקרא, איך לא, "הפסקת אוכל". התוכנית צפויה לעלות במהלך החודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully