וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובלנץ וח"כ כבל: לדחות את הקמת תאגיד השידור

7.2.2016 / 15:49

שעון החול אוזל: בפגישה שהתקיימה בין ההסתדרות, משרד התקשורת והתאגיד לא הושגו הסכמות בנוגע לקליטת העובדים מרשות השידור, אולם יו"ר ועדת הכלכלה ומנכ"ל התאגיד הציעו לדחות את מועד ההקמה שנקבע לעוד פחות מחודשיים

יו"ר ועדת הכלכלה איתן כבל, בדיון הוועדה בנושא מתווה הגז, נובמבר 2015. נועם מושקוביץ
איתן כבל/נועם מושקוביץ

ככל שמתקרב המועד שנקבע בחוק להקמת תאגיד השידור הציבורי, גוברים הקולות הקוראים לדחות את הקמתו. היום (ראשון) אמרו יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל ומנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ כי להערכתם יש לדחות את הקמת התאגיד בשנה - כך סיפרו לוואלה ברנז'ה גורמים שנכחו בפגישה שבה השתתפו נציגי העובדים, משרד התקשורת והתאגיד.

בפגישה השתתפו יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ, יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים חיקה גינוסר ויו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל. המשתתפים לא הגיעו להסכמה בנוגע לקליטת עובדי רשות השידור בתאגיד החדש. ואולם, קובלנץ וכבל אמרו כי להערכתם התאגיד לא יוכל לקום במועד שנקבע על פי חוק, ה-31 במרץ, ויש לפעול לדחייה.

כבל וקובלנץ מצטרפים לקריאות של ח"כ נחמן שי הפועל להגשת הצעת חוק לדחיית הקמת התאגיד בכחצי שנה, בינתיים יותר מ-25 חברי כנסת תומכים בהצעה. כמו כן, דרשו אגודות העיתונאים בתל אביב ובירושלים לדחות את מועד ההקמה, לנוכח מצבו של התאגיד בהיעדר אולפנים, כוח אדם ותכנים.

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, במשרד התקשורת ובתאגיד השידור הציבורי בוחנים את האפשרות לפעול לדחיית הקמת התאגיד לתקופה של מספר חודשים עד שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully