וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטאלנטים של 103 נגד עו"ד שפטל: "אפס", "זבל" ו"מתועב"

וואלה ברנז'ה

7.2.2016 / 17:02

זה התחיל מעו"ד יורם שפטל שבתוכניתו ברדיו ללא הפסקה תקף את רבקה מיכאלי, שבדיוק באותן דקות הקליטה את תוכניתה מספר מטרים לידו. היום הצטרפו לפסטיבל גם השדרנים הבכירים בתחנה, גבי גזית ונתן זהבי, שלא ממש הצליחו לשמור על איפוק

צילום: נעם כהן

מלחמת טאלנטים ב"רדיו ללא הפסקה - 103FM": המגישים הבכירים יוצאים נגד עו"ד יורם שפטל בעקבות דברים שאמר בשידור נגד רבקה מכאלי, המשדרת גם היא באותה התחנה.

ביום חמישי האחרון התייחס שפטל בתוכניתו השבועית ברדיו ללא הפסקה, לקמפיין "שתולים בתרבות" של תנועת "אם תרצו" שכלל גם את השחקנית רבקה מיכאלי. בזמן שמיכאלי, המשדרת גם היא באותה התחנה, הייתה באולפן הסמוך, אמר עו"ד שפטל כי בגלל החינוך שקיבלו בניה הם יירדו מהארץ, ואיחל לה שהבנים של נכדיה ייכרתו מזרע ישראל.

מיכאלי שהתה באולפן הסמוך גם כאשר שפטל ניסה מאוחר יותר להתנצל על הדברים אבל שוב תקף את מיכאלי, ואמר למאזינים: "דיברתי בלהט הרגע, אלה מילים שאין להם מקום ואני מתנצל מיוזמתי. רבקה מיכאלי לעולם לא תתנצל על הדברים הבזויים שיצאו מהלוע שלה".

היום (ראשון) תקף גבי גזית בתוכניתו, גם היא ברדיו "ללא הפסקה" את עו"ד שפטל. "לצערי אני צריך לחלוק את אותו המיקרופון עם אדם שאני מתעב ושמו יורם שפטל", אמר גזית וכינה את תוכניתו של שפטל "קוריוז עלוב. תוכנית קאלט שאין בה לא עומק ולא שכל". את עמיתו לרדיו כינה גזית "אפס אחד גדול".

גבי גזית: "אפס אחד גדול"

לחגיגה הצטרף גם, ואיך לא, השדרן נתן זהבי שעלה לשידור אחרי גבי גזית וכינה את עו"ד שפטל "זבל" והוסיף: "חזיר אדום צואה מצחינה".

מלבד גזית וזהבי שתוקפים את שפטל, פתח ביום חמישי ח"כ יואל חסון בקמפיין הקורא למאזינים לפנות לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ולקרוא להורדת התוכנית.

אור צלקבוניק, מנכ"ל רדיו ללא הפסקה: "עו"ד יורם שפטל הביע את התנצלותו בשידור על דבריו הפוגעניים. יחד עם זאת, עקרון חופש הביטוי אותו חרט רדיו ללא הפסקה על דגלו, אינו חל רק על ביטויים שבקונצנזוס ושדרני התחנה מקפידים לעשות כך משני צידי המתרס - מימין ומשמאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully