וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מענת דולב: "אהבה המיקרופון ללא תנאים מוקדמים"

וואלה ברנז'ה

8.2.2016 / 16:01

מאות בני משפחה, חברים, עיתונאים ושדרנים ליוו את ענת דולב בדרכה האחרונה. מסע ההלוויה נפתח בקינה שכתבה על עצמה לפני מותה: "לעולם לא אחבק את בני דן". גם וואלה ברנז'ה הייתה שם. צפו

צילום עידו שחם , ניב אהרונסון עריכה מתן חדד, ליאור נאור

"ביום שבת האחרון כמו צדיקה מצאתי אותך שוכבת על הספה. היית האמא הטובה ביותר ונותר לי רק לבקש שתחלימי וזה לא עזר לי", כך ספד היום (ראשון) יונתן קוך, בנה של ענת דולב בבית סוקולוב, שם הוצב ארונה.

מאות בני משפחה וחברים מרשות השידור ומחוצה לה, הגיעו להיפרד מדולב. מנהל קול ישראל והעורך הראשי של רשות השידור, שמעון אלקבץ, סיפר כי באחת משיחותיו האחרונות עם דולב, בת 52 במותה, היא הביעה דאגה מעתידה המקצועי עם פירוק רשות השידור. "תודה שלימדת אותנו נחישות מהי ואהבת המיקרופון ללא תנאים מוקדמים", ספד לה אלקבץ.

"יש לי המון שעות ענת דולב, אבל ברגע הכי חשוב, ברגע האמת בשבת - לא הייתי. היית מדהימה, אחת ויחידה", נפרד ממנה חברה הקרוב, העיתונאי והשדרן יואב אביב.

לאחר מכן המשיך מסע ההלוויה בבית העלמין החדש ברמת השרון, שם הוטמנה. במהלך הטקס הוקראה קינה שכתבה דולב על עצמה: "הקינה עליי". "לעולם לא אחבק עוד את דן בעמידה זקופה ובוטחת. לעולם לא אסעד ארוחה מלאה ולעולם לא סתם קינוח. לעולם, לעולם, לעולם, לעולם לא אהיה עוד", כתבה דולב בנובמבר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully