וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת רה"מ: בנט רוצה את החינוכית

9.2.2016 / 15:02

למתיחות בין שר החינוך לנתניהו עשויה להתווסף בקרוב סוגיה נוספת: בנט שוקל לפעול להוצאת החינוכית מתאגיד השידור הציבורי ולהשאירה תחת אחריותו. המהלך, הכולל את שינוי החוק, צפוי להיתקל בהתנגדותו של רה"מ

האם המל"ג, בראשות נפתלי בנט, פוגע במגזר הערבי?. וואלה! מזל טוב
עוד סוגייה בתוך הנגמ"ש. השר נפתלי בנט/וואלה! מזל טוב

למתיחות בין בנט לרה"מ המשמש גם כשר התקשורת, עשויה להתווסף בקרוב סוגיה נוספת: שר החינוך נפתלי בנט בודק את האפשרות לפעול להשארת הטלוויזיה החינוכית תחת אחריותו, כגוף השייך למשרד החינוך. לוואלה ברנז'ה נודע כי השר שוקל לפעול על מנת להוציא את החינוכית מתאגיד השידור הציבורי כפי שקובע החוק.

על פי החוק, החינוכית ורשות השידור ייסגרו עם הקמת תאגיד השידור הציבורי. עובדי החינוכית מתנגדים לסגירה, בפרט על רקע הרה ארגון והשינויים שהפכו את הגוף ליעיל ומצליח יותר. את עמדתם הביעו העובדים יותר מפעם אחת גם בפגישות עם שר החינוך.

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה לפני פחות מחמישה חודשים, בפגישה שקיימו העובדים על השר הם ביקשו להישאר כיחידה במשרד החינוך. באותה פגישה הבטיח השר לנסות ולמצוא פיתרון יחד עם נתניהו ל-200 עובדי החינוכית.

באחרונה התקיימה פגישה נוספת בין העובדים לשר, הפעם ביוזמתו. בעקבות הפגישה, כך נודע לוואלה ברנז'ה, שוקל שר החינוך את האפשרות להשאיר את החינוכית תחת אחריותו. נוכח יחסים עם שר התקשורת לא ברור אם בכלל יסייע למהלך, הכולל את שינוי החוק.

תגובת משרד החינוך לא התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully