וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם אסטרטגי בין yes ל-CBS

16.2.2016 / 10:50

במסגרת ההסכם ישודרו בחברת הלוויין הסדרות החדשות והעתידיות של רשת רשת הכבלים האמריקאית Showtime, בהן "Billions" עם פרק בכורה ששבר את שיאי הצפייה של רשת

Billions. באדיבות yes, מערכת וואלה! NEWS
"Billions"/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות yes

yes וחברת CBS הכריזו הבוקר (שלישי) על הסכם אסטרטגי שבמסגרתו ישודרו בחברת הכבלים בסדרות של רשת הכבלים האמריקאית Showtime.

במסגרת העסקה ישודרו ב-yes הסדרות החדשות והעתידיות של הרשת, בהן הסדרה "Billions" שפרק הבכורה שלה זכה לנתוני הצפייה הגבוהים ביותר ב-Showtime וחודשה לעונה שנייה. כמו כן, כוללת העסקה את סדרת ההמשך של "טווין פיקס" בהובלתו של הבמאי והיוצר המקורי דיוויד לינץ' ובהשתתפות חברי הקאסט המקוריים ואת "BrainDead" של יוצרי הסדרה "האישה הטובה".

ללוח השידורים יתווספו גם הסדרה "Limitless" המבוססת על סרטו של בראדלי קופר, "My Crazy Ex-Girlfriend" עם זוכת גלובוס הזהב רייצ'ל בלום ודרמת המתח של סטיבן ספילברג – "American Gothic".

בארי צמברליין, נשיא חטיבת המכירות CBS Studios International, מסר: "ההסכם הזה ממשיך להדגים עד כמה נחשק התוכן שלנו בשוק הבינלאומי. אנו שמחים לעבוד עם yes על מנת להביא לקהל הישראלי את היצע התוכניות החדש שלנו, החל מדרמות חדשות ועד לסדרות קיימות כמו 'האישה הטובה' ו'ריי דונובן'".

דנה שטרן, מנהלת מחלקת הערוצים, הרכש וה-VOD של yes: "אנחנו מאוד נרגשים לשתף פעולה עם Showtime ו-CBS ולהוות להן את הבית בישראל. הסכם זה יאפשר ללקוחותינו ליהנות מהיצע של סדרות דרמה חדשות ומשובחות, שיצטרפו לסדרות האיכות מבית HBO ולשאר הסדרות הטובות בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • yes
  • cbs

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully