וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר משיקה: האסטרטגיה - טלוויזיה

16.2.2016 / 11:55

חברת פרטנר השיקה את המותג החדש, במסגרת האסטרטגיה הכוללת גם כניסה לשוק הטלוויזיה. בפינת החלטורה: מגישת החדשות דנה ויס ראיינה את יו"ר חברת התקשורת המסחרית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דנה ויס מראיינת את חיים סבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת פרטנר השיקה היום (שלישי) את המותג החדש, לאחר הפרידה מהמותג אורנג'. עם השקת הלוגו חנכה החברה את התוכנית האסטרטגית החדשה הכוללת גם כניסה לשוק הטלוויזיה שטרם נחשפה בשלב זה. מהלך שמתעכב לאחר שהחברה לא הצליחה להניח את ידיה על שידורי ספורט.

באירוע ההשקה שהתקיים בגני התערוכה בתל אביב, השתתפו חיים סבן, יו"ר סבן קפיטל גרופ בעלת השליטה בפרטנר, יו"ר החברה אדם צזנוף ומנכ"ל החברה איציק בנבנישתי.

בנבנישתי פתח את האירוע ואמר: "אחרי ששמנו מאחורינו את סערת הקיץ האחרון, קיימנו תהליך אסטרטגי שבסופו החלטנו להיפרד מהמותג Orange, ולצאת לדרך חדשה. פרטנר שמה לעצמה למטרה להיות הגורם המקשר בין הלקוחות לעולם הדיגיטלי ולחיים המחוברים, באמצעות מכלול פתרונות שמותאמים לעידן החדש שאנו חיים בו. אנחנו רוצים להיות הכתובת הראשונה לפתרונות תקשורת כוללים בשוק הפרטי ובשוק העסקי". בנבנישתי הוסיף כי החברה תציג גם פתרונות בתחום הטלוויזיה.

בתום שלב הנאומים עלה סבן לבמה, והצהיר כי הוא "כאן כדי להישאר". מי שראיינה את סבן הייתה מגישת מהדורת "חדשות סוף השבוע" של חדשות 2, דנה ויס. כלפי ויס שקיבלה תשלום עבור העבודה הצדדית, נשמעה ביקורת מצד גורמים על כך שהמגישה הבולטת של חברת החדשות לוקחת חלק באירוע של חברת תקשורת מסחרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully