וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את רן פינקלשטיין

וואלה ברנז'ה

18.2.2016 / 10:17

העורך הראשי של אתר הצעירים פרוגי מבית ynet אוהב להחליף כובעים, לגלוש על גלים ולאכול חלבונים. לכבוד המעבר המערכתי לראשל"צ הוא מפרט לוואלה ברנז'ה מה זה בדיוק אומר, ואנחנו כאן רק כדי להקשיב

רן פינקלשטיין. ניב אהרונסון
רן פינקלשטיין/ניב אהרונסון

(צילום: ניב אהרונסון)

גיל: 26

מה בעצם אני עושה: אני כותב, אני עורך, אני מנהל, אני מורה דרך, אני אח גדול ואני סתם עף על עצמי עכשיו. ואם רגע להיות רציני, עורך ראשי של אתר פרוגי זו משימה מאתגרת מאוד. צריך להחליף הרבה כובעים שלא בהכרח קשורים לעניין המקצועי. חוץ מניהול התוכן השוטף והרמת פרויקטים והפקות, צריך להבין שבתפקיד הזה – שיחות מוטיבציה, לימוד ערכים וויתור - זה חלק מהטיפול השוטף. אבל שזה לא ישמע כאילו החיים כבדים כאן במערכת, ההשפעה היא הדדית והחבר'ה כאן מוציאים מכל אדם בוגר את הנער הטיפשעשרה שחבוי בו. זה כיף גדול.

השכלה: אני לא איש של לימודים ומעולם לא הייתי. בתיכון קיבלתי ציונים טובים רק בדברים שרציתי ללמוד ועכשיו כשיש לי את האופציה לבחור, אני לומד מה שבא לי באמת. אז התחלתי עם קופירייטינג ואז לקחתי קורס כללי כזה של כתיבה (מאישית דרך תסריטאות ועד פרוזה), אחרי זה למדתי פזמונאות ובימים אלה ממש אני לומד משחק מול מצלמה.

תפקידים קודמים: קופירייטר בארועטי ברמן GPS, עורך תוכן ומנהל מדיה חברתית בטינק ובגרייט אינטראקטיב ועורך אתר ראש1.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: יש כמה אנשים שאני חייב להם את תודתי בעניין הזה: בפרסום - אורי לבני שקיבל אותי לעבודה בארועטי ברמן GPS עוד כשבכלל הייתי תלמיד לקופירייטינג, בניהול מדיה חברתית - אבישי יצחק שפתח לי את הדלת לעולם הניו מדיה ולימד אותי בערך את כל מה שאני יודע ובתקשורת - אייל גיבלי, עורך אתר Pplus, שקיבל אותי בזמנו לערוך את האתר של ראש1. כל אחד מהם נתן לי הזדמנות לא בגלל איזה כישרון גדול אלא בזכות זיהוי פוטנציאל.

איפה אתה בעוד 5 שנים: יש לי קעקוע ביד שאומר I'll ride the wave where it takes me, עד כה הגל הזה לקח אותי למקומות מדהימים, לא יודע לאיפה הוא יקח אותי עוד 5 שנים, בטוח למקום מדהים גם כן.

מה אוכל לצהריים: כל דבר עם הרבה חלבון וקצת פחמימות שלא צריך ללכת אליו הרבה או פשוט להכין בבית.

פרגן למתחרים: אני מאוד אוהב את כתבות המגזין של מעריב לנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully