וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקי גריפין ל"אולפן שישי": "אתם אפסים. לא אישרתי שיחה"

19.2.2016 / 21:11

במהדורת חדשות 2 הציגו שיחת טלפון שנערכה עם גריפין, כהתייחסות בלעדית לפוסט שכתבה נגד אייל ברקוביץ'. אלא שזמן קצר אחרי השידור טענה גריפין: "לא אישרתי שיחה מוקלטת"

בקי גריפין. אביב חופי
"עלובי נפש". בקי גריפין/אביב חופי

בין כותרות מהדורת "אולפן שישי" של חדשות 2 ששודרה הערב (שישי), בלט ראיון שנערך עם בקי גריפין לאחר שחשפה כי איל ברקוביץ' הטריד אותה מינית לכאורה. ואולם, זמן קצר לאחר ששודרה שיחת הטלפון שנערכה עמה, תקפה גריפין את מערכת "אולפן שישי" בטענה כי השיחה הוקלטה ושודרה ללא אישורה.

"אתם אפסים. אני לא אישרתי שיחה מוקלטת", כך צייצה גריפין לחדשות 2 לאחר שידור הכתבה. את השיחה שערך עם גריפין התחקירן אמנון בן דוד, הציג מגיש המהדורה דני קושמרו כתגובה בלעדית. אבל לטענת גריפין, השוהה בארצות הברית, היא לא אישרה את הראיון ולאחר שידורו, מלבד הציוץ, כתבה בדף הפייסבוק שלה: "מערכת אולפן שישי, הוכחתם שאין לכם אתיקה. עלובי נפש. לא אישרתי לכם שיחה מוקלטת. אפסים".

מנגד, גורמים בחדשות 2 סיפרו כי בשום שלב במהלך השיחה שארכה כשעה, גריפין לא ציינה כי הדברים אינם לפרסום. כמו כן אף עלתה האפשרות כי תעניק את תגובתה לשידור באמצעות סקייפ.

גריפין, שדרית קווים לשעבר, כתבה אתמול פוסט שבו טענה כי ברקוביץ' דחף, לכאורה, ידיים למכנסיים שלה ודיבר אליה בצורה פוגענית: "הוא עקב אחרי עם הרכב פעם ממסעדה (הקיוטו בהרצליה) לבר (האייס בתל אביב). שם הוא דחף לי בכוח ידיים למכנסיים במקום הומה אדם ומן הסתם העפתי אותו ממני. הוא המשיך, וניסה לגרום לי לעזוב את המקום כדי ללכת איתו לחדר שלו בבית מלון כי הוא היה לדבריו 'מת לקרוע לי ת'צורה'".

לאחר פרסום הפוסט, בתגובה לחדשות 2, ברקוביץ' הכחיש כל קשר למקרה ואמר: "מדובר בשקרנית, לא היה ולא נברא. אני לא יודע אפילו איך היא נראית. אני כבר אתייעץ עם עורך הדין שלי ואגיש נגדה תביעה".

תגובתם של גריפין וחדשות 2 לא התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully