וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השידור הציבורי: במשרד התקשורת מחפשים סאטירה ימנית

22.2.2016 / 13:26

אין התערבות פוליטית בשידור הציבורי? בעקבות דרישת אגודת זכות הציבור לדעת להקפיא את שידור התוכנית "היהודים באים" בערוץ 1, מנכ"ל משרד התקשורת מודיע כי נבחנת אפשרות להזמין עונה שנייה של "הכל שפיט", המזוהה עם הימין

היהודים באים.
"היהודים באים"

מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר בוחן חלופה סאטירית, מצדה הימני של המפה, שתהווה תשובה לסדרה "היהודים באים". כך עולה ממכתב ששלח פילבר ליו"ר האגודה לזכות הציבור לדעת פרופ' אלי פולק, שביקש למנוע את שידור התוכנית "היהודים באים".

למה שתהה עד כמה השידור הציבורי נקי מהתערבות פוליטית: מתברר כי מנכ"ל המשרד שבראשו עומד רה"מ ושר התקשורת בנימין נתניהו, בוחן את האפשרות להזמין עונה שנייה של התוכנית הסאטירית "הכל שפיט", המזוהה עם הימין. "הטיפול בהזמנת הפקות חדשות היה מעוכב זמן רב ורק לאחרונה הוסדר הנושא התקציבי. עקב חיוניות הנושא נבחנות כבר בימים אלו החלופות האפשריות להזמנת עונה שניה של התוכנית 'הכל שפיט'", כותב פילבר לפרופ' פולק.

אגודת זכות הציבור לדעת פנתה לנתניהו בבקשה למנוע את שידור התוכנית "היהודים באים", שעלתה ביום שישי בערוץ 1, בטענה כי לא ניצבת מולה תוכנית אחרת שתאזן את המסרים. מהאגודה נמסר כי למרות הסיפוק מתשובתו של פילבר, קיים ספק שתוכנית חלופית תוכל לעלות לשידור "כדי ליצור את האיזון הדרוש" וכי האגודה שבה וקוראת לרה"מ הקפיא את התוכנית "היהודים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully