וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון שיפר כינה את ח"כ ברקו "בהמה"; הרשות פתחה בהפרה נגד "המטה"

23.2.2016 / 12:03

ח"כ ענת ברקו הגישה תלונה לרשות השנייה לאחר שעיתונאי "ידיעות אחרונות" התייחס ב"המטה המרכזי" בערוץ 10 לנאום הפ' והפלסטינים ואמר בשידור: "בהמה כזאת הגיעה לכנסת". כעת, כך נודע לוואלה ברנז'ה, הרשות פתחה בהליך הפרה נגד התוכנית. צפו

ערוץ 10

הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו פתחה בהפרה לכאורה נגד ערוץ 10, לאחר ששמעון שיפר, עיתונאי "ידיעות אחרונות", כינה את ח"כ ד"ר ענת ברקו "בהמה" בתוכנית "המטה המרכזי". את התלונה הגישה לאחר השידור ח"כ ברקו עצמה.

לפני כשבועיים וחצי התקיים בתוכנית האקטואליה בערוץ 10 "המטה המרכזי", דיון בעקבות נאום הפ' והפלסטינים של ח"כ ענת ברקו מהליכוד. במהלך הדיון העיתונאי הבכיר שמעון שיפר אמר מול המצלמות: "איזה פהמה...סליחה בהמה כזאת מגיעה לכנסת? באמת פהמה כזאת". שיפר חזר על המילה "בהמה" ועל צליל הבי"ת הדגושה, באופן ששעשע את כמה מחבריו לפאנל שכלל את מרב בטיטו, רני רהב ואלדד יניב.

דני דיין, שהשתתף גם הוא בפאנל ונראה משועשע מדבריו של שיפר, התנצל לאחר השידור וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הדברים של שיפר על ח"כ ענת ברקו היו דוחים ובלתי ראויים. תגובתי בשידור הייתה מינורית ולא הלמה את חומרת הדברים. אני מצר על כך ומתנצל בפני ענת".

לאחר שידור הגישה ח"כ ברקו תלונה ליו"ר הרשות השנייה אוה מדז'יבוז', שבה טענה כי הדברים שנאמרו משקפים "עיתונות בזויה ושפלה". התלונה הועברה לבדיקת הגורמים המקצועיים ברשות שהחליטו לפתוח בהפרה לכאורה, בטענה לפגיעה בכבודו של אדם ושימוש בשפה בוטה. הרשות העניקה לערוץ שבוע ימים כדי להגיב בטרם יוחלט על הסנקציות שיוטלו, בהם קנס כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully