וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי השיג ריאיון בלעדי עם ענבל אור בידיעות? השותף לתוכנית הרדיו

25.2.2016 / 11:31

שער "ידיעות אחרונות" חשף הבוקר ציטוטים נבחרים מהראיון המלטף עם יזמת הנדל"ן שהסתבכה. את הראיון הבלעדי שנעשה ממעצר הבית, ערך לא אחר מאשר עופר פטרסבורג שמגיש עם אור תוכנית רדיו. פטרסבורג: "כעיתונאי ותיק אני מסקר באופן מקצועי המשקף נאמנה את המציאות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסקופ בשער העיתון/מערכת וואלה!, צילום מסך

שער "ידיעות אחרונות" בישר הבוקר (חמישי) על הישג עיתונאי בעקבות פרשת ענבל אור: ראיון בלעדי עם יזמת הנדל"ן שנעצרה בחשד שהעלימה הכנסות של עשרות מיליוני שקלים. אלא שעל הריאיון הבלעדי, שמביא את גרסתה של אור, חתום לא אחר מאשר שותפה לתוכנית הרדיו השבועית, עופר פטרסבורג.

"נפלו עליי השמיים, אני מרגישה שהרגו אותי", קראה הכותרת לצד תמונתה של אור. בכותרת המשנה, הובאו ציטוטים נוספים, על ההשפלה במעצר ועל כך שכל חטאה של אור הוא העובדה שהיא צעירה ומצליחנית שרצתה להיות כוכבת.
הראיון המלטף ובלעדי, כמובן, שנערך ממעצר הבית של אור יופיע במלואו ב"מוסף השבת" של העיתון שיפורסם מחר. בינתיים, בעקבות הפרומו בשער עלתה התהייה בנוגע לזהות הכתב ובעיקר העובדה שלא העניק גילוי נאות וסיפר על תוכנית הרדיו המשותפת ברדיו תל אביב. פטרסבורג מגיש מדי שישי עם אור ולסרוגין תוכנית רדיו משותפת שעוסקת בנדל"ן.

סגן עורך עיתון The Marker רותם שטרקמן, התקשה להתעלם מהסיקור המוטה והעובדה שלא הופיע גילוי נאות וכתב בפייסבוק ובטוויטר: "לא היה מיותר להזכיר שהמראיין כתב ידיעות אחרונות עופר פטרסבורג מתפרנס בין היתר מהגשת תכנית רדיו שבועית עם ענבל אור". פטרסבורג כתב בתגובה לפוסט של שטרקמן: "אי...אי...אי כמה זה כואב... לקום בבוקר ולראות סקופ אדיר (שלא הצלחת להשיג) בעיתון אחר, המוביל של המדינה".

זו אינה הפעם הראשונה שפטרסבורג מסקר ומראיין את שותפתו לתוכנית. לפני פחות משבוע וחצי, סיפרה אור לקוראי המוסף "ממון" של ידיעות אחרונות כי החליטה להפסיק ולארגן קבוצות רכישה. בידיעה שכתב פטרסבורג, אור זוכה לתואר "מלכת קבוצות הרכישה".

פטרסבורג מסר בתגובה לוואלה ברנז'ה: "כעיתונאי ותיק המסקר שנים רבות את תחום הנדל"ן, אני מסקר באופן מקצועי המשקף נאמנה את המציאות, ללא אג'נדות אישיות, גם את פעילותה של ענבל אור. בין הכתבות שפרסמתי עליה חשיפות חיוביות ושליליות רבות. הקשר של ענבל אור איתי הוא מקצועי בלבד והיא משדרת אתי שעה בשבוע ברדיו ת"א 102, אם כי בחודשים האחרונים היא לא השתתפה איתי בהגשה. במשך 30 שנים כעיתונאי זכיתי לסקופים וחשיפות רבות ובלעדיות. הריאיון הבלעדי עם אור, שהוא סקופ לעיתון ידיעות אחרונות שמעורר תגובות כל כך נרחבות בברנז'ה העיתונאית, אינו הראשון ובוודאי לא יהיה האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully