וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

25.2.2016 / 14:18

עורך חדש ל-ynet ספרים • וגם ל"דה וויס" שעובר להפקת רשת • מי הצטרפה לדסק החוץ של pplus • מה חדש בנענע10 • ומי יערוך את התוכנית של אראל סג"ל בגל"צ

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

יש עורך ומלהק חדשים ל"דה וויס". כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, הריאליטי עובר להפקה פנימית של זכיינית ערוץ 2 רשת. את העונה הרביעית יערוך רועי עוז, בעבר עורך "היפה והחנון" ומי שערך באחרונה את "מהפכה במטבח" של רשת, שזכתה לנתוני צפייה גבוהים. לצד עוז העורך, המלהק שנבחר לתוכנית הוא צחי אליהו, מהלק ותיק בתחום תוכניות הריאליטי המוזיקליות, שליהק עבור רשת את המשתתפי "אקס פקטור".

שרי שביט נפרדת מתפקיד עורכת ערוץ הספרים של ynet לאחר חמש שנים וחצי בתפקיד, במטרה להתרכז בכתיבה ונשארת בתחום הספרות. שביט, סופרת ומשוררת, תערוך את מחלקת הפרוזה המתורגמת בהוצאת "מטר", וכן ספר מקור בהוצאת "מודן" ותמשיך לערוך את מגזין "ספרותקל'ה" ב-ynet שאותו ייסדה. את שביט יחליף בתפקיד עמרי חורש, שבעבר שימש כאיש יחסי ציבור של הוצאות ספרים, ביניהן "כתר" ו"מטר". במסגרת עבודה באתר שביט עסקה בסיקור חדשותי ומגזיני של ספרי פרוזה - מקור ותרגום, שירה וספרי ילדים ונוער. במהלך תפקידה היא הקימה את מדור ספרי הביכורים של ynet, ערוץ הקומיקס "מה במשבצת" וערוץ ספרי הילדים. שביט: "סיימתי תקופה מעניינת, מאתגרת ומהנה בעבודה על ערוץ הספרים, ועכשיו הגיע הזמן להמשיך הלאה. בתקופה הקרובה אתרכז בתוכן הספרותי עצמו ולא רק בדיווח עליו. במהלך השנים האחרונות עבדתי עם אנשי תוכן מעולים, שתמיד נתנו לי רוח גבית וסייעו לערוץ הספרים לפרוח. אני מאחלת לעמרי חורש בהצלחה בתפקיד, ובטוחה שהוא יבצע אותו על הצד הטוב ביותר".

זוכרים שסיפרנו לכם שנעם קסל עוזבת את דסק החוץ של pplus לאחר כשנה וחצי, לטובת תפקיד עורכת דסק החוץ בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" בערוץ 10? ובכן, את קסל תחליף pplus מיטל קויפמן שבעבר ערכה את מדור הרכילות והסלבס בנענע10 ולאחר מכן שימשה כעורכת בדסק החדשות באתר וואלה! NEWS.

גיל ויטל, ראש דסק חדשות באתר וואלה! NEWS נפרד מהתפקיד לטובת תפקיד ראש מחלקת החדשות של נענע10. ויטל יחליף את ערן סורוקה שמונה לעורך הראשי של האתר. לפני ששימש כראש דסק חדשות בוואלה! NEWS היה ויטל סגן עורך מדור הספורט של עיתון הארץ.

אחרי סערה הוחלט מי ערוך את תוכניתו החדשה של אראל סג"ל בגל"צ: ישי שנרב שמשמש כעורך מחליף בתוכנית של רינו צרור וכעורך התוכנית השבועית של ירון דקל ועמית סגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully