וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מרוויח כתב וע.עורך בחדשות 10?

25.2.2016 / 15:29

ניק קוליוחין פוטר מחדשות 10 לאחר כ-3.5 שנים ומתכוון לתבוע את חברת החדשות - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הסיבה: עבור העבודה שבה נדרש להיות זמין בלילות, בשבתות ובחגים ולעיתים עבד משמרות של יותר מ-12 שעות הוא קיבל שכר חודשי של 7,000 שקלים ברוטו

ערוץ 10.
ערוץ 10

ניק קוליוחין, תחקירן ששימש ככתב איכות הסביבה, מדע וטכנולוגיה בחדשות 10 ושימש במקביל כעוזר עורך במהדורה המרכזית מתכוון לתבוע את חברת החדשות לאחר שפוטר מתפקידו. הסיבה: במשך 3.5 שנים של עבודה אינטנסיבית, זמינות לאורך כל שעות היממה, כולל שבתות וחגים וביצוע משמרות של יותר מ-12 שעות הגיע שכרו החודשי ל-7,000 שקלים בלבד.

לפני שהצטרף לחדשות 10 עבד קוליוחין, בן ה-33, בתפקידי תוכן ועריכה בזכיינית ערוץ 2 רשת, כתב ספורט באתר ONE וככתב בחדשות HOT. הוא אף הספיק לעבוד כשנה במשרד רה"מ כדובר ביחידת הסמך שאחראית על האזרחים הוותיקים.

לפני כשלוש וחצי שנים הוא שב לחדשות 10, לאחר ששימש במשך תקופה קצרה כתחקירן מהדורת השבת. בחברת החדשות הוא השתלב כתחקירן ושימש גם ככתב וכעוזר עורך המהדורה המרכזית. למרות שביקש לוותר על תפקיד עוזר העורך, קוליוחין נדרש להמשיך ולבצע את התפקיד שאותו עשה במשך כשנתיים. לפני קצת יותר משנה הוא קיבל את תחום איכות הסביבה, מדע וטכנולוגיה שאותו החל לסקר. גם כעוזר עורך וגם ככתב קוליוחין נדרש להיות זמין ולא פעם עמד לרשות המערכת למשך שעות ארוכות אולם לא קיבל תוספת שעות נוספות.

גורמים במערכת חדשות 10 סיפרו לוואלה ברנז'ה כי קוליוחין נמנע מלהעלות את נושא השכר, משום שחשש והאמין שאם ינצל את ההזדמנות שניתנה לו על המסך, השכר ישתנה בהתאם. ואולם, כעת לאחר שפוטר הוא מתכוון להגיש תביעה נגד חברת החדשות.

קוליוחין סירב להגיב. מחדשות 10 נמסר בתגובה: "חדשות 10 פועלת כחוק ומקפידה על קוצו של כל יו"ד בקיום חוקי העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully