וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש תקשורת עצר תחקיר נגדו על ניצול מיני

1.3.2016 / 12:52

פרסום ראשון: בית המשפט המחוזי בתל אביב נעתר לבקשת עורכי דינו של איש התקשורת המועסק באחד מערוצי הטלוויזיה והוציא צו איסור פרסום על זהותו. על פי הכתבה הוא ניצל מינית עשרות צעירות בביתו ובאולפן הטלוויזיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איש תקשורת מאחד מערוצי הטלוויזיה הצליח לעצור תחקיר נגדו בידיעות אחרונות. בתחקיר שאמור היה להתפרסם היום (שלישי) עולות טענות על כך שבמשך שנים ניצל את מצבן הנפשי הקשה של צעירות, בהן קטינה, שכב איתן וגרם להן לבצע בן מין אוראלי.

לטענתו של איש התקשורת, אתמול (שני) פנתה כתבת ידיעות אחרונות לאיש התקשורת בבקשה לקבל את תגובתו לממצאי התחקיר הקשים.לטענתו של איש התקשורת, הוא התבקש להגיב על כך שהגיע לעשרות צעירות, נתן להן סמים ואלכוהול, ואילץ אותן לבצע מעשים בניגוד לרצונן, בביתו ובאולפן הטלוויזיה. לטענת איש התקשורת, נאמר לו על ידי כתבת העיתון כי הצעירות עברו בדיקת פוליגרף ונמצאו דוברות אמת. לדבריו, נאמר לו כי בעקבות האירוע הקשה שעברו ניסו חלק מאותן צעירות לשים קץ לחייהן וחלקן אושפזו בעקבות התמוטטות נפשית.

איש התקשורת שעמד במרכז התחקיר מיהר לפנות באמצעות עורכי דינו לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה למנוע את פרסום הכתבה. בבקשה הדחופה שהגישו בשמו עורכי הדין למתן צו מניעה זמני, נטען כי הכתבה תגרום לנזק בלתי הפיך ותרסק את שמו על אף שמדובר בשקרים ועלילות דם. עוד טענו כי הכתבת "החדירה לנשים לראש ובכל מחיר שהאיש הוא סוטה ויש להוצאה לאור".

לטענת איש התקשורת, הכתבה אמורה הייתה להתפרסם היום, אולם אמש, בשעות הערב, נעתר בית המשפט לבקשת עורכי הדין והוציא צו איסור פרסום על זהותו של איש התקשורת עד לקבלת החלטה אחרת. כעת, לטענת עורכי דינו של איש התקשורת, הם מתכוונים להגיש תביעה בטענה להוצאת לשון הרע.

עו"ד דין אלעד שאול אלבז ועו"ד הדין אסף דוק, המייצגים את איש התקשורת, מסרו בתגובה: :מדובר בתחקיר שקרי, גס ופוגעני בהיקף חסר תקדים. לעומדים מאחורי התחקיר יש אינטרס אישי לפגוע בלקוח שלנו. בתי המשפט לא נוטים לאסור פרסומים, אולם במקרה הספציפי הזה, בית המשפט המחוזי בתל אביב בחר להגן על שמו הטוב ועל צנעת הפרט של המבקש לנוכח אופי ההשמצות והמעשים השקריים שיוחסו לו במסגרת אותו 'תחקיר'".

עורכי הדין הוסיפו כי "בידיינו ראיות רבות המעידות על המניעים לאותו 'תחקיר' ולדרך המפוקפקת, המשדלת והנצלנית בה הושגו 'הראיות' שעליו מתבסס 'התחקיר' הפרוע.
אנו שמחים שבית המשפט הורה לעצור את הניסיון לבצע לינץ' ציבורי ותקשורתי בלקוח שלנו, דווקא בימים אלו ולאור הפופולריות בהעמדת מפורסמים למשפטי שדה בכלי התקשורת והבאתם לתליה בכיכרות העיר. אנו לא נשקוט ונבוא חשבון משפטי, בהליכי לשון הרע ובתביעות דיבה מול כל המעורבים בפרשה".

מידיעות אחרונות לא התקבלה תגובה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully