וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זפזופ ברמת החייל: צביקה הדר עובר מקשת לרשת

וואלה ברנז'ה

6.3.2016 / 8:41

הקומיקאי ומגיש הטלוויזיה צביקה הדר, אחד הסמלים הבולטים של ערוץ 2, יעבור בקרוב מהזכיינית קשת, בה עבד יותר מעשור, לזכיינית המתחרה רשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקומיקאי ומגיש הטלוויזיה צביקה הדר, אחד הסמלים הבולטים של ערוץ 2, יעבור בקרוב מהזכיינית קשת, בה עבד יותר מעשור, לזכיינית המתחרה רשת.

הדר, 49, שעשה את צעדיו הראשונים בטלוויזיה לפני כמעט 20 שנה, בתכנית "הקומדי סטור", כיכב מאז בתוכניות טלוויזיה רבות והפך לאחד מאנשי הבידור המרכזיים והמובילים של ערוץ 2. בין השאר הינחה הדר את אחת מתכניות הדגל של הערוץ "כוכב נולד", את התוכנית "נולד לרקוד" ולאחרונה גם את "בית ספר למוזיקה".

מרשת נמסר בתגובה: "אנחנו שמחים ונרגשים על הצטרפותו של צביקה הדר למשפחת 'רשת'. אין ספק שצביקה, מהטאלנטים האהובים ביותר בישראל, יהווה תוספת כוח משמעותית ל'רשת', ולתוכן שלנו. אנו מחכים בכליון עיניים להתחיל לעבוד עימו על פיתוחים ופורמטים חדשים".

אבי ניר, מנכ"ל קשת, מסר בתגובה: "בשם קשת ובשמי תודה גדולה לאיש טלוויזיה גדול וחבר. לאורך שנים רבות, העבודה הקרובה עם צביקה, אישיותו ונוכחותו על המסך העניקה לנו ולצופים אין ספור רגעים של גאווה, שמחה והישגים טלוויזיוניים. תודה, חיבוק ואיחולי דרך צלחה ממני ומקשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully