וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה אדלר מונה לסמנכ"ל הכספים של קבוצת אדלר-חומסקי

וואלה ברנז'ה

7.3.2016 / 11:24

מינוי חדש בקבוצת אדלר-חומסקי: צביקה אדלר קודם לתפקיד סמנכ"ל הכספים של הקבוצה ויחליף את עומר שמעוני שמונה למשנה למנכ"ל

עדות מקומית – ראובן אדלר בעובדה. צילום: דניאל בר און ובן שני, צילום מסך
עדות מקומית – ראובן אדלר בעובדה/צילום מסך, צילום: דניאל בר און ובן שני

מינוי חדש בקבוצת אדלר-חומסקי: צביקה אדלר קודם לתפקיד סמנכ"ל הכספים של הקבוצה. אדלר ינהל את כלל הפעילות הכספית של הקבוצה המונה שמונה חברות, מחלקת כספים ומחלקת מערכות מידע, וכן, ימשיך לשמש חבר בצוות הפיתוח העסקי של הקבוצה שאמון על איתור השקעות, הקמה ורכישת חברות ושיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות גלובליות.

אדלר (35), רואה חשבון, מחליף בתפקידו את עומר שמעוני שמונה למשנה למנכ"ל הקבוצה. בארבע השנים האחרונות שימש אדלר כמנהל הכספים של הקבוצה. במסגרת תפקידו ניהל את כלל הפעילות הכספית והעסקית של החברות הבנות.

לפני הגעתו לקבוצת אדלר-חומסקי שימש אדלר במשך כשלוש שנים כמנהל הכספים של ערוץ הספורט בבעלות משפחת רקנאטי, לן בלווטניק ואביב גלעדי. במסגרת תפקידו ניהל את מערך הכספים של הערוץ והוביל יחד עם מנכ"ל הערוץ מהלכים אסטרטגים כדוגמת התייעלות תפעולית, ניהול מו"מ מול ספקיות זכויות השידור בחו"ל וחידוש ההסכמים מול HOT ו-yes. טרם הצטרפותו לערוץ הספורט עבד במשך שלוש שנים בפירמת רואי החשבון KPMG.

מקבוצת אדלר-חומסקי נמסר: "אנו משוכנעים שמינויו של צביקה לתפקיד יצעיד את קבוצת אדלר-חומסקי קדימה וייתן מענה הולם למשימות ולאתגרים אשר נצבים בפנינו בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully