וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזון החדש של הסאן: חברת הימורים ותיירות

10.3.2016 / 10:31

כמה חודשים לאחר שהחליט להסיר את חומת התשלום מאתר האינטרנט שלו, חושף העורך הראשי של העיתון הנפוץ בבריטניה את תכנית ההנהלה להמשך קיומו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טוני גלאגר, העורך הראשי של הסאן הבריטי, אומר כי קיומו העתידי של העיתון היומי הנפוץ ביותר בבריטניה תלוי יהיה ביכולתו להיות, לצד יצרן חדשות, גם חברת ההימורים וגם סוכנות נסיעות תיירות. כמה חודשים לאחר שהוחלט בעיתון להסיר את חומת התשלום מאתר האינטרנט שלו, חושף העורך הראשי את תכנית ההנהלה להמשך קיומו.

"כל העיתונים הארציים יהיו חייבים להסתמך על מגוון של מקורות הכנסה מעבר לחדשות", אמר גלאגר בוועידה של העיתון שהתקיימה בשבוע שעבר בלונדון. "אם אנחנו רוצים עתיד לטווח ארוך [...] מה שאנחנו צריכים זה לבחון את נקודות החוזק שלנו ולראות באילו אזורים נוספים אנחנו יכולים להיות שחקן מוצלח, באופן כזה שיאפשר לנו עתיד בר-קיימא לטווח ארוך".

גאלגר הודיע כי הסאן יחבור בשותפות מסחרית לחברת ההימורים האוסטרלית Tabcorp וישיק עמה מדור בשם "סאן הימורים" כבר בתחילת העונה הבאה של ליגת העל בכדורגל. "יש בבריטניה 14 מיליון אנשים שנוהגים להמר וכ-55 אחוזים מהם הם קוראים של הסאן. אנחנו סבורים שמדובר בשוק מאוד מעניין עבורנו". הטאבלואיד הפופולארי מהווה כבר היום אופרטור למכירת חופשות קצרות, "בין המובילים בבריטניה", לפי גאלגר, תחום פעילות שבהנהלה מתכוונים כעת להרחיב. "ארבעה מיליון קוראי הסאן יצאו לחופשה שרכשו דרכנו בחמש השנים האחרונות", אמר.

לקראת סוף השנה שעברה החליטה הנהלת העיתון לבטל את חומת התשלום עבור גישה לאתר האינטרנט הראשי של העיתון. "היה ברור לי וגם לרבקה ברוקס (מנכ"לית הזרוע הבריטית של ניוז קורפ) כאשר חזרה לחברה, כי חומת התשלום לא הביאה את הוצאות להן החברה ציפתה. היה זו קבוצה קטנה ונאמנה של אנשים שהיו מוכנים להתחייב לכך, אבל החברה קבעה יעדים אחרים ולכן חומת התשלום הייתה חייבת לרדת".

בהתייחסו למתחרים החדשים של העיתון, כאלה הפועלים בזירה הדיגיטלית - הצביע גלאגר על חולשה בולטת וציין כי ספקי החדשות הבריטיים הפועלים באינטרנט בלבד עדיין לא מספקים לקוראיהם עיתונות חוקרת, כזו המאפיינת את החברות התקשורת המסורתיות. "זה אחד הדברים שהמתחרים החדשים בשוק, הילדים הדיגיטליים של השכונה, עדיין לא קרובים אפילו להשיג. תחקירים עיתונאיים טובים נותרו נחלתם של העיתונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully