וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: כל משחקי ליגת העל יועברו בשידור חי

9.3.2016 / 16:19

מנהלת ליגת העל בכדורגל הודיעה היום כי בעקבות סיכום שהגיעה עם זכייני השידור, ישודרו כל משחקי ליגת העל בכדורגל, בפלייאוף העליון ובפלייאוף התחתון, בשידור ישיר, על ידי הזכיינים השונים

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב (מימין) מול טל כחילה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב (מימין) מול טל כחילה שחקן בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

מנהלת ליגת העל בכדורגל הודיעה היום כי בעקבות סיכום שהגיעה המנהלת עם זכייני השידור, ישודרו כל משחקי ליגת העל בכדורגל, בפלייאוף העליון ובפלייאוף התחתון, בשידור ישיר, על ידי הזכיינים השונים (צ'רלטון, הערוץ הראשון וערוץ הספורט). חשוב להבהיר כי מדובר בהסכם רק לגבי משחקי העונה הנוכחית.

משמעות ההסכם היא שלראשונה יועברו כל משחקי ליגת העל בשידור חי. פרט נוסף שניתן להבין מההסכם, הוא שנוצר שיתוף פעולה בין צ'רלטון וערוץ הספורט, בכל הנוגע לזכויות השידור של המשחקים שעוד נותרו לשידור העונה.

עד כה בחר הערוץ הראשון את המשחק המרכזי ואחריו בחרה צ'רלטון את המשחקים (שלושה או ארבעה בכל מחזור) אותם היא רוצה לשדר. כעת ובעקבות ההסכם שנחתם, יקבל ערוץ הספורט שני משחקים מלאים לשידור ויעביר אותם בשידור ישיר בכל מחזור, כאמור עד סיום העונה הנוכחית בלבד.

כזכור, צ'רלטון זכתה במכרז שידורי ליגת העל בכדורגל לחמש השנים הבאות ומעניין יהיה לראות, כיצד יחולקו זכויות השידור, על משחקי ליגת העל, תקצירי המשחקים, משחקי גביע הטוטו וגביע המדינה וכן משדר סיכום המחזור, בין הזכיינים השונים מהעונה הבאה ואילך.

מערוץ הספורט ומצ'רלטון לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully