וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליפת יח"צ סדרתית: ענבל אור ורני רהב כבר לא

13.3.2016 / 10:51

רני רהב שייצג את ענבל אור במהלך המשבר הנוכחי, שיגר הודעה לעיתונאים לפיה ההתקשרות עימה הופסקה. בשנים האחרונות הספיקה אור לשכור את שירותיהם של כל משרדי הציבור הגדולים בישראל וכן של יועצי תקשורת עצמאיים

ענבל אור ורני רהב. אלכס ליפקין, ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
הדרכים נפרדו. ענבל אור ורני רהב/עיבוד תמונה, אלכס ליפקין, ראובן קסטרו

אשת הנדל"ן ענבל אור, שהסתבכה בחקירת רשות המסים בשבועות האחרונים, מפסיקה במפתיע את ההתקשרות עם משרד יחסי הציבור של רני רהב – בעיצומו של המשבר. בהודעה קצרה שנשלחה לעיתונאים מטעם משרדו של רהב נכתב כי מי שירכז את הטיפול התקשורתי בחברת "אור סיטי נדל"ן מעתה והלאה – הוא משרדו של יועץ התקשורת רונן צור – אותו עזבה אור בשנת 2011. עם זאת, מבדיקת וואלה! עולה כי אור טרם סיכמה סופית את העסקתו של צור, וכי הנושא מצוי במשא ומתן.

הפסקת ההתקשרות בין רהב לאור מאפיינת את התנהלותה התקשורתית של אשת הנדל"ן לאורך השנים האחרונות. ב-6 השנים האחרונות הספיקה אור לשכור את שירותיהם של כל משרדי יחסי הציבור הגדולים בישראל. בין השמות שאותם שכרה ניתן לציין כאמור את משרדו של רונן צור ואת רני רהב, את משרד יחסי הציבור טל רבינא, משרד רימון כהן שנקמן, משרד יחסי הציבור של אבירם בלזר, משרד יחסי הציבור של צבי וילדר וגם מספר יועצי תקשורת עצמאיים, שעם חלקם עבדה חודשים בודדים בלבד. יצויין כי בחלק לא מבוטל מהמקרים ההחלטה להפסיק את ההתקשרות – הגיעה מכיוונם של משרדי היח"צ.

בימים אלה מצויה אור בתהליך משפטי, עקב בקשת פירוק שהוגשה נגד חברת אור סיטי נדל"ן. בקשת הפירוק הנוכחית הגיעה כשבוע לאחר שבית המשפט המחוזי בתל-אביב קבע כי עוד לא התמלאו התנאים לפירוק קבוצת החברות בבעלותה. נוכח ההחלטה, חידש הנושה אברהם וולך, שהגיש את בקשת הפירוק הראשונה נגדה את בקשתו למינוי מפרק זמני לחברה.

בימים האחרונים פורסם כי לקוחות של אור, שהצטרפו להליך הפירוק של החברה, מבקשים כי ימונה לה משקיף שיבחן את חובותיה בטענה כי היא פועלת "למכירת חיסול של החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully